تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی 10 ماشین بازی آنلاین اندروید

به طور کلی بازی‌های ماشینی یا بازی‌های ریسینگ جزو پرطرفدارترین و بهترین بازی‌هایی هستند که امروزه طراحی شده‌اند. این بازی‌ها به دلیل این که سبک‌های مختلفی دارند و هر کدام یک هدف خاص را دنبال می‌کنند، از طرفداران زیادی برخوردار هستند. به گونه‌ای که شما به هر استودیوی گیم که سر بزنید، ردپایی از حداقل یک بازی ریسینگ را مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید ابتکار عمل خود را نشان دید و در نهایت سرعت از جاده‌های پیش روی خود بگذرید، توصیه می‌کنیم که ابتدا با بهترین ماشین بازی آنلاین آشنا شوید.

ماشین بازی آنلاین

شما چه نوع سبکی را می‌پسندید؟ دوست دارید ماشین بازی آنلاین را چگونه پیش ببرید؟ آیا تمامی ماشین‌ بازی‌ها قادر به برطرف کردن حس نیاز به هیجان در شما هستند یا نه؟! مجموعه‌ای از این سوالات باعث شده‌اند که افراد در انتخاب بهترین بازی آنلاین ماشین سردرگم شوند. چرا که هر فردی روحیات خاصی دارد و متناسب با این روحیات یک بازی را انتخاب می‌کند. این که در بهترین پیست‌های خودرو سواری مسابقه بدهید، این که بهترین و لوکس‌ترین خودروها را سوار شوید، این که امتیاز بیشتری را دریافت کنید و از همه مهم‌تر این که برنده بازی شوید، همگی یک کلید موفقیت دارند. آن هم انتخاب بهترین نوع از ماشین بازی آنلاین است. در حال حاضر برای انواع سیستم عامل‌های اندروید، آیفون و ویندوز گونه‌ای خاص از این بازی‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

در تک نت بخوانید: مینی گیم چیست

ماشین بازی آنلاین

بهترین اینترنت برای ماشین بازی آنلاین

پیش از این که به ماشین بازی آنلاین اندروید بپردازید، باید با بهترین اینترنت برای بازی آشنا باشیم. تمامی گیمرها می‌دانند که اگر اینترنت کیفیت خوبی نداشته باشد و مدام قطع شود، قطعا رقیب برنده خواهد شد. به همین دلیل است که سرنوشت یک بازی را در گرو اتصالات اینترنتی آن می‌دانند. در این مواقع لازم است که از اینترنت گیمینگ با پینگ کم استفاده شود. این گونه از اینترنت‌ها به علت مزایای زیادی که برای انجام ماشین بازی آنلاین فراهم می‌کنند، بسیار پرطرفدار هستند:

  • سرعت بالا
  • از بین بردن پینگ در بازی
  • دارای تیم پشتیبانی حرفه‌ای برای از بین بردن مشکلات
  • عدم ‌پکت لاست
  • و …

اگر قرار است برای انجام ماشین بازی اندروید اینترنت فوق پرسرعت بخرید، تک نت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اینترنت‌های گیمینگی که تک نت به شما ارائه می‌کند، با پینگ حداقل و پایداری نسبتا بالا می‌تواند تجربه یک بازی فوق العاده را به شما بدهد و  اتصالات اینترنت‌های این مرکز همواره رصد شده و اختلالات آن به طور کامل برطرف می‌گردند‌. در ضمن، در مقایسه با سایر سرویس‌هایی که امروزه وجود دارند، تک نت بهتر نیاز مشتریان را برطرف کرده است و هزینه‌های کاملا معمولی را برای استفاده از اینترنت گیمینگ خود در نظر گرفته است.

ماشین بازی آنلاین اندروید

انواع مختلف بازی‌های ماشینی تنها نشان از یک موضوع خاص دارند. این که تنوع طلبی در راستای بازی‌های رایانه‌ای آنلاین نیز دیده می‌شود. به همین دلیل باید ابتدا ویژگی‌های برترین ماشین بازی آنلاین را بشناسید، سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • بهترین بازی ماشین اندروید Real Racing 3

یکی از بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۲ تولید شد، بازی ماشین اندروید Real Racing 3 است که از گرافیکی بی نقص برخوردار شده است. تمامی المان‌ها و اجزایی که در این بازی وجود دارند، همانند اجزای طبیعی طراحی شده‌اند. یعنی زمانی که در مسیرها و معابر با استفاده از خودروی لوکس خود تردد می‌کنید، احساس می‌کنید که در فضای واقعی هستید. طیف وسیعی از ماشین‌های دسته اول جهان در این بازی قرار دارند. بوگاتی، آئودی و پورشه در این بازی می‌توانند انتخاب شوند. بستگی دارد که گیمر خودش به کدام خودرو علاقه داشت باشد! شما می‌توانید این بازی را هم به صورت آنلاین گروهی و هم به صورت آنلاین انفرادی انجام دهید.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی ماشینی جدید GRID Autosport

اگر دوست دارید در معابر یک شهر حرکت کنید و توانایی خودتان را به رخ دیگران بکشید، حتما باید از بازی آنلاین ماشینی جدید GRID Autosport استفاده کنید. حتی اگر سخت گیرترین گیمر دنیا هم باشید، زمانی که‌ گرافیک این بازی را ببینید، خود به خود از آن استفاده خواهید کرد. گرافیک این بازی دقیقا به سبک بهترین بازی‌های رایانه‌ای موجود طراحی شده است. معابر این بازی متنوع هستند. وارد کوچه و خیابانی که بشوید، یک گرافیک زیبا و خیره کننده به سبک واقعی را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال بازی ماشین آفلاین هم هستید، این بازی می‌تواند برایتان مناسب باشد.

ماشین بازی آنلاین

معرفی 20 بازی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین جذاب 2023

  • بازی DRIVE

برای این که با استفاده از ماشین بازی آنلاین تا ساعت‌ها سرگرم شوید، باید به علاقه خود توجه کنید. طراحی جذاب محیط در بازی DRIVE به همراه یک مسیر بی انتها در دهه ۷۰ میلادی باعث شده است که این بازی انتخابی مناسب برای گیمرها به شمار بیاید. در بازی DRIVE خبری از رقیب و مسابقه و پیست و … نیست. پس شما می‌توانید با آرامش خاطر خودروی خود را برانید و آن را به سمت چپ، راست یا حتی عقب برگردانید. مهم‌ترین چالشی که شما در این بازی آنلاین ماشین با آن مواجه خواهید شد، نبود سوخت است‌. پس باید خوب عمل کنید و مدام مسیرهایی را انتخاب نمایید که بنزین در آن‌ها وجود دارد. در کنار آن، برخی پلیس‌های مزاحم که به دنبال دستگیر شما هستند، ممکن است کمی کار شما را سخت‌تر کنند. پس باید از دست آن‌ها نیز فرار کنید. به طور کلی اگر بخواهیم در نظر بگیریم، چالش‌های این بازی باعث شده‌اند که بازی جذابیت پیدا کند و هیجانی‌تر از قبل بشود.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی PAKO Forever

بازی PAKO Forever یک تجربه نفس گیر را به شما هدیه می‌کند. در این بازی پلیس‌هایی وجود دارند که می‌خواهند شما را به هر دلیلی که شده، دستگیر کنند. مسلما فرار از دست این پلیس‌ها نیازمند تدابیر هوشمندانه‌ای است. اگر نتوانید در مقابل این پلیس‌ها ایستادگی کنید یا نتوانید یک کار خاص را انجام دهید، از هر طرف محاصره خواهید شد. اینجا است که دیگر نه راه پیش دارید و نه راه پس! به همین دلیل بهترین اقدامی که باید انجام دهید این است که از همان ابتدا حواستان به پلیس‌های مزاحم باشد.

در واقع شما در این بازی باید آنقدر تلاش کنید تا امتیازتان را افزایش دهید. نمی‌گوییم که هیچوقت شکست نمی‌خورید؛ بلکه اگر شکست خوردید، می‌دانید که مکانیزم دفاعی خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اید. البته نباید به عنصر شانس هم بی توجه بود! با کسب امتیازات مختلف و افزایش امتیاز قادر به خرید خودروهای سرعتی‌تر و مپ‌های جدید خواهید بود.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی Traffic Racer

ماشین بازی آنلاین Traffic Racer در سال ۲۰۱۲ تهیه شد و نشر پیدا کرد. این بازی طرفداران زیادی دارد و سازنده آن استودیو سونر کارا است. شاید در نگاه اول تصور کنید که بازی Traffic Racer یک بازی ساده است اما تا به حال ۱۰۰ هزار گیمر فعال این بازی را دانلود کرده‌اند! در این بازی آرامش داشتن گیمر خیلی مهم است. در ابتدای مسیر شما وارد یک اتوبان می‌شوید. خودروهایی که در طول مسیر حرکت می‌کنند، موانع اصلی هستند که باید از آن‌ها سبقت بگیرید. چند روش مختلف برای انجام این گیم در نظر گرفته شده است:

  1. در روش اول شما می‌توانید همه اقدامات اساسی بازی را خودتان کنترل کنید.
  2. در این روش می‌توانید بازی را خودکار سازی کنید و آن را به چپ و راست بکشید.
  3. در روش سوم هم می‌توانید روی روند انجام بازی نظارت کنید و امتیاز به دست بیاورید! در این بخش اگر بخواهید سرعت بیشتری را به خودروی خود بدهید، می‌توانید بخشی از صفحه نمایش را نگه دارید.

با این وجود می‌توانیم بگوییم که بازی Traffic Racer نوعی بازی ساده و در عین حال هیجانی است که می‌تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند. به هر میزان که مسافت بیشتری را طی کنید، امتیاز شما بیشتر خواهد شد. همین باعث می‌شود که توان خرید انواع اتومبیل‌ها را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از رانندگی در مسیرهای جنجالی و برفی و حالت شب استفاده کنید‌.

ماشین بازی آنلاین

 بهترین روش کسب درآمد از بازی

بازی Mario Kart Tour

سوپر ماریو و دار و دسته‌اش همواره تداعی کننده خاطرات نوستالژیک افراد هستند. این گروه این بار در بازی Mario Kart Tour قرار دارند و می‌خواهند که خاطرات شیرین و البته جالبی را برای گیمرها بسازند. حتی افراد عادی هم با انجام بازی‌های سوپر ماریو لذت می‌برند. ماشین بازی آنلاین Mario Kart Tour می‌تواند یک فضای رقابتی کاملا سالم را برای شما، دوست شما و رقیب شما فراهم کند. فضایی که به کار گرفتن تکنیک‌های مختلف در آن قدم به قدم شما را به موفقیت نزدیکتر می‌کند. می‌توانیم بگوییم که در حال حاضر Mario Kart Tour یک بازی آنلاین ماشینی پرطرفدار است. در طول این بازی شما قادر خواهید بود که از ابزارهای مختلف استفاده کنید و رقیب خود را از دایره بازی خارج کنید. انتخاب انواع ماشین‌ها و سوار شدن بر آن‌ها در این بازی بسیار لذت بخش است. پس برای خاطره بازی هم شده، Mario Kart Tour می‌تواند یک ماشین بازی آنلاین مناسب برای شما باشد.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی اندروید Asphalt 9 Legends

اگر تا کنون جستجوی گسترده‌ای را برای انتخاب بهترین ماشین بازی آنلاین انجام داده باشید، حتما می‌دانید که بازی آسفات چیست و چه شهرتی دارد!  بعید است که آوازه این بازی بی نقص و کاربردی به گوش شما نرسیده باشد. کمپانی گیم لافت با طراحی این بازی حرف دیگری را برای گفتن پیدا کرد. برای بار اول شاید این بازی چندان مناسب نبود اما با به روز رسانی‌های پی در پی، در دل گیمرها جا گرفت. تا جایی که قابلیت‌های آن موجب حیرت زده شدن افراد می‌شود.

شما در این بازی در شگفت انگیزترین مکان دنیا، با بی نقص‌ترین خودروها و در هیجان انگیزترین حالت ممکن با فرد دیگر مسابقه خواهید داد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Asphalt 9 Legends این است که می‌توان روی آن صدا گذاشت و ماشین را با نیروی بیشتر حرکت داد. اگر اینترنت شما پینگ نداشته باشد و بهترین اینترنت گیمینگ باشد، می‌توانید تجربه لذت بخشی را از انجام این بازی به دست بیاورید.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی Forza Street

بازی‌های سری Forza از استودیوی Turn 10 Studios همواره مورد توجه خیلی از افراد قرار دارند و یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ و البته محبوب‌ترین این بازی‌ها، بازی Forza Street است. این بازی در سال ۲۰۱۸ روی کار آمد و جدیدترین نسخه آن قرار است تا چند ماه آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد. چیزی که سبب تفاوت و تمایز این بازی با سایر بازی‌های پرطرفدار شده است، این است که شما باید در سطح شهر به رقابت بپردازید. یعنی خبری از پیست یا محیط مسابقه‌ای خاصی نیست؛ بلکه باید به صورت آزادانه با دیگر خودروهایی که رقیب شما هستند و در شهر دور می‌زنند مقابله کنید. در این بازی شما می‌توانید انتخاب‌های زیادی داشته باشید و برای کسب امتیاز بیشتر از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم در مورد گرافیک بازی بگویم آن را بسیار مناسب برای انگیزه بخشی به گیمر می‌دانیم و اگر بخواهیم در مورد سایر ویژگی‌های این بازی بگوییم، به موسیقی دلنواز که حین انجام بازی پخش می‌شود اشاره خواهیم کرد. پس مخاطب می‌تواند حس هیجان زیادی را با انتخاب این تجربه کند و به خوبی سرگرم شود.

ماشین بازی آنلاین

  • بازی Euro Truck Evolution

از دیگر ماشین بازی آنلاین‌هایی که اوقات فراغت شما را به خوبی پر می‌کنند، می‌توانیم به بازی Euro Truck Evolution اشاره کنیم. این بازی بسیار جذاب است چرا که یک تفاوت اساسی با سایر بازی‌های ریسینگ دارد. شما در این بازی با یک کامیون به دل جاده می‌زنید و با آرامش از این جاده عبور می‌کنید. در واقع لازم است که شما کامیون خود را در جاده‌های مختلف حرکت دهید و ماموریتی که به شما ارائه شده است را به پایان برسانید. البته باید بگویید که بازی به همین سادگی نیست که ما آن را بیان کردیم. چالش‌های مختلفی وجود دارند که در طول انجام بازی شما را به خود درگیر خواهند کرد. برای مثال در برخی از بخش‌های این بازی ممکن است آب و هوای بازی بارانی شود. پس حرکت در آب و هوای بارانی هم راحت نخواهد بود.

کامیون‌هایی در برندهای مختلف در این بازی قرار گرفته‌اند که هر فردی با کسب امتیازات لازم می‌تواند آن‌ها را خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کند. اگر بازی آنلاین ماشین Euro Truck Evolution را انتخاب کرده باشید، می‌توانید با سایر بازیکنان رقابت کنید و آنچه را که بلد هستید و تکنیک‌های زیادی را که یاد گرفته‌اید را به رخ دیگران بکشید. این بازی یک محصول جذاب برای افرادی است که به کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین علاقه دارند.

ماشین بازی آنلاین

  • ماشین بازی آنلاین Drive and Park

یکی از معضلات و مشکلاتی که ممکن است خیلی از افراد با آن مواجه باشند، پیدا کردن یک‌ مکان مناسب برای پارک است. اما متاسفانه بازی‌های چندانی برای گیمرهایی که به پارک کردن علاقه دارند، تهیه نشده است. به همین دلیل بازی Drive and Park را یک بازی کمیاب می‌دانند که در آن گیمر باید بهترین مکان برای پارک را انتخاب کند‌. شما باید بدون این که به کوچکترین اشتباهی مرتکب شوید، این بازی را پیش ببرید. در طول مسیر چالش‌هایی وجود دارند که با آن‌ها مواجه خواهید شد. برای مثال شرایط سختی برای پارک خودرو در نظر گرفته می‌شود و مکان کمیابی هم در این بازی برای پارک کردن خودرو در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. شما باید از آن‌ها گذر کنید و امتیازاتی را به دست بیاورید که نسبت به دیگران بیشتر است.

افرادی که دوست دارند یک رانندگی خاص را بدور از مشغله‌های آنچنانی تجربه نمایند، می‌توانند از این بازی استفاده کنند. در ضمن توجه داشته باشید که این بازی در حالت آزمایشی آسان و ساده است اما زمانی شما را با خود درگیر می‌کند که وارد بازی شوید و کمی پیش بروید. آن وقت است که به جذابیت و البته سخت بودن این بازی پی می‌برید!

ماشین بازی آنلاین

در تک نت بخوانید: راهنمای خرید کنسول بازی

  • نتیجه گیری

در این مطلب در مورد ماشین بازی آنلاین با شما صحبت کردیم. گیمرها معمولا افرادی تنوع طلب هستند. به همین دلیل دل به انجام یک بازی خاص نمی‌دهند. آن دسته از گیمرهای علاقمند به رانندگی نمی‌توانند تنها یک بازی ماشینی انجام دهند. به همین دلیل است که انواع ماشین بازی آنلاین اندروید روی کار آمده است. هر فردی متناسب با روحیات خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کند. برخی از بهترین بازی‌های اندروید آنلاین را برایتان معرفی کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. این بازی‌های جذاب و سرگرم کننده همواره به روز رسانی شده و با قابلیت‌های ویژه خود گیمرها را حیرت زده می‌کنند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.