تالار مقالات بروز تکنولوژی

چرا پهنای باند اختصاصی برای گیم بهترین گزینه ممکن است؟

امروزه، صنعت بازی پیشرفت چشمگیری کرده است. حتی بسیاری از افراد، مسیر گیمر شدن را پیش می‌گیرند و  با انجام بازی‌های اینترنتی درآمد کسب می‌کنند. اما برای شرکت در بازی‌های آنلاین، اول از همه به اینترنت پرسرعت و خوب نیاز دارید. به همین خاطر، باید سرویس اینترنتی را انتخاب کنید که معیار‌های لازم برای انجام بازی‌های آنلاین را دارد. پهنای باند اختصاصی، راهکاری برای دسترسی به اینترنت پایدار برای گیمر‌ها است. خرید اینترنت با پهنای باند اختصاصی می‌تواند دسترسی به اینترنت بدون وقفه و قابل اطمینان را برای گیمر‌ها تضمین کند. سرویس پهنای باند اختصاصی، امکان دسترسی به اینترنت با سرعت پینگ پایین را نیز برای گیمر‌ها فراهم می‌کند.

قطعی اینترنت نیز می‌تواند برای گیمر‌ها مشکل ساز باشد؛ به همین خاطر استفاده از پهنای باند اختصاصی می‌تواند راه حل این مشکل باشد. به عنوان گیمر، اگر به صورت ۲۴ ساعته قصد استفاده از اینترنت را دارید، به پهنای باند اختصاصی نیاز خواهید داشت. در نتیجه، گیمر‌ها برای تجربه بازی آنلاین سریع، مطمئن و بدون وقفه به استفاده از پهنای باند اختصاصی نیاز دارند. خرید پهنای باند اختصاصی برای گیم، یکی از نیازهای ضروری هر گیمری است.

پینگ و سرعت پهنای باند اختصاصی برای گیم به چه صورت است؟

یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای گیمر‌ها، پینگ پایین و تأخیر کمتر است. پینگ بالا می‌تواند منجر به افزایش مدت زمان ارتباط با سرور شود. به طور کلی می‌توان گفت که بهترین پینگ تایم برای تجربه بازی آنلاین سریع، کمتر از ۶۰ میلی ثانیه است. در واقع، هر اندازه پینگ پایین‌تر باشد، گیمر بازی را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد. انجام بازی با سرعت بیشتر نیز می‌تواند به پیروزی گیمر در بازی‌ها و در نتیجه کسب درآمد بیشتر کمک کند. در واقع، می‌توان گفت که دو عامل سرعت و پینگ پایین از نیاز‌های ضروری هر گیمری محسوب می‌شوند. بنابراین، اگر به عنوان گیمر، قصد انجام حرفه‌ای بازی‌های اینترنتی را دارید، خرید پهنای باند اختصاصی را برای دسترسی به اینترنت با پینگ پایین، سرعت بالاتر و تأخیر کمتر در برنامه خود قرار دهید.

چه فاکتورهایی از سرویس های اینترنت برای گیمرها مهم است؟

گیمر‌ها، بیشتر از هر فرد دیگری از اینترنت استفاده می‌کنند. استفاده از سرویس اینترنتی با پهنای باند اختصاصی می‌تواند بهره وری گیمر‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. این افراد باید هنگام انتخاب بهترین سرویس اینترنتی، فاکتور‌هایی را در نظر بگیرند. آیا می‌دانید که چه فاکتور‌هایی از سرویس‌های اینترنتی برای گیمر‌ها اهمیت بیشتری دارد؟ این فاکتور‌ها عبارتند از:

سرعت آپلود و دانلود بالا

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای گیمر‌ها، سرعت آپلود بالای بازی است. برای اینکه گیمر، عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های آنلاین داشته باشد، باید سرعت آپلود بازی‌ها بیشتر باشد. هر چقدر آپلود بازی بازه‌های زمانی کوتاه‌تری طول بکشد، گیمر عملکرد بهتری در انجام بازی آنلاین خواهد داشت.

در واقع، اینترنت مناسب برای گیمر‌ها باید دارای سرعت متقارن باشد. منظور از سرعت متقارن این است که پروسه دانلود و آپلود بازی با سرعت برابری انجام شود. هر چقدر اینترنت پرسرعت‌تر باشد، گیمر‌ها می‌توانند بازی‌ها را به راحتی دانلود و نصب کنند. در نتیجه، وقت گیمر‌ها برای منتظر ماندن جهت دانلود بازی هدر نمی‌رود.

به دلیل اینکه در بازی‌های اینترنتی، پروسه ارسال و دریافت داده‌ها به طور همزمان انجام می‌شود، جهت تجربه بازی بدون تأخیر، گیمر‌ها به اینترنت با سرعت متقارن احتیاج دارند. اینترنت با سرعت متقارن و پهنای باند اختصاصی، به گیمر‌ها کمک می‌کند بازی‌های اینترنتی را به بهترین نحو انجام دهند. در واقع، به عنوان گیمر جهت تجربه بازی‌های اینترنتی رقابتی و هیجان‌انگیز باید از اینترنت پرسرعت و پهنای باند اختصاصی استفاده کنید. سرویس اینترنتی با پهنای باند اختصاصی، راهکاری مطمئن جهت برقراری ارتباط اینترنتی سریع و پایدار برای گیمرها است.

پهنای باند اختصاصی برای گیمرها

پایداری ارتباط اینترنتی

گاهی اوقات، اتصال اینترنتی در حین بازی قطع می‌شود. قطع اتصال اینترنت می‌تواند برای گیمر‌ها فاجعه‌آور و ناراحت‌کننده به نظر برسد. به همین خاطر، گیمر‌ها باید به دنبال سرویس اینترنتی پایدار و بدون قطعی باشند. به خاطر داشته باشید که حتی قطع چند دقیقه‌ای اینترنت برای گیمر‌ها می‌تواند شانس پیروزی در بازی آنلاین را از آن‌ها بگیرد. به همین خاطر، گیمر‌ها برای پیروز شدن در بازی‌های اینترنتی باید از سرویس‌های بدون وقفع و تأخیر استفاده کنند.

پینگ پایین

سرویس اینترنتی که گیمر انتخاب می‌کند، باید دارای پینگ پایین‌تری باشد. پینگ، به بازه زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد بسته از دستگاه بازی به سرور برسد. هر چقدر که میزان پینگ کمتر باشد، گیمر بازی آنلاین بهتری را تجربه می‌کند. گیمر‌ها می‌توانند برای کاهش پینگ از سرویس اینترنتی با پهنای باند اختصاصی استفاده کنند.

تعرفه ترافیک مقرون به صرفه

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که هنگام انتخاب سرویس اینترنت برای گیمر‌ها اهمیت زیادی دارد، تعرفه ترافیک و سرویس اینترنتی است. مسلماً گیمر‌ها برای دانلود و آپلود بازی‌ها به اینترنت با حجم بالا و بدون محدودیت ترافیک نیاز دارند. سرویس پوینت تو پوینت، این امکان را برای گیمر‌ها فراهم می‌کند که با کمترین هزینه، ترافیک نامحدود برای دانلود و آپلود بازی دریافت کنند. شما با استفاده از این سرویس اینترنتی لازم نیست که هزینه اضافی برای خرید ترافیک بپردازید و در نتیجه در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌شود.

ترافیک اینترنتی نامحدود

به اِتمام رسیدن حجم بسته اینترنتی می‌تواند برای بسیاری از افراد به خصوص گیمر‌ها ناراحت‌کننده باشد. هیچ گیمری نمی‌خواهد که در حین بازی آنلاین، با پیام به اتمام رسیدن ترافیک و حجم بسته اینترنتی مواجه شود. راهکار حل این مشکل، استفاده از سرویس اینترنتی با ترافیک نامحدود است. در صورتی که از سرویس اینترنت با ترافیک نامحدود استفاده کنید، می‌توانید بازی‌های اینترنتی را در حجم‌های مختلف دانلود کنید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

سخن آخر

در این پست از وبلاگ تک نت، سراغ بررسی اهمیت پهنای باند اختصاصی و فاکتور‌های لازم برای انتخاب بهترین سرویس اینترنتی برای گیمر‌ها پرداختیم. تک نت با در در نظر گرفتن نیاز افراد به اینترنت پرسرعت، با پینگ پایین و تأخیر کمتر، سرویس اینترنتی اختصاصی را ارائه می‌دهد. پهنای باند اختصاصی تک نت، بهترین گزینه برای گیمر‌هایی است که قصد انجام بازی‌های آنلاین با بیشترین سرعت و کمترین میزان پینگ را دارند. پس به عنوان گیمر برای تجربه بازی آنلاینی متفاوت، خرید سرویس اینترنتی با پهنای باند اختصاصی برای گیم از تک نت را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.