تالار مقالات بروز تکنولوژی

کدام مودم TD LTE قابل حمل برای دسترسی همیشگی به اینترنت مناسب است؟

امروزه، اتصال به اینترنت، به بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. بنابراین، برای دسترسی افراد اینترنت، مودم‌ها در مدل‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع ساخته و طراحی شده‌اند. اما برخی از افراد قصد دارند که همیشه و همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. چگونه می‌توان در همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشت؟ مودم td lte قابل حمل، این مشکل را برای کاربران اینترنت حل کرده‌اند.

با خرید مودم‌های همراه، دیگر لازم نیست که دغدغه استفاده از اینترنت در مکان‌های مختلف را داشته باشید. وقتی مودم ثابت خریداری می‌کنید، فقط در یک مکان خاص قادر به استفاده از دستگاه و برقراری ارتباط اینترنتی خواهید بود. اما با انتخاب و خرید مودم‌های همراه، برای همیشه و در همه جا می‌توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. مودم‌های جیبی در ابعاد کوچک طراحی می‌شوند و حمل آن‌ها بسیار راحت است. از سایر قابلیت‌های مودم‌های جیبی می‌توان به توانایی نگهداری شارژ به مدت طولانی اشاره کرد.

مودم جیبی، همراه بی دردسر

مودم‌های قابل حمل که از تکنولوژی TD LTE استفاده می‌کنند، در مقایسه با سایر مدل‌ها دارای کارایی بهتری هستند. شما می‌توانید با خرید مودم‌ TD LTE قابل حمل، در همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. با خرید مودم‌های همراه TD LTE دیگر لازم نیست که دغدغه قطعی اینترنت را داشته باشید. شما می‌توانید مودم را با خود به هر مکانی حمل کنید و از دسترسی به اینترنتی قدرتمند و پرسرعت نهایت لذت را ببرید. مودم‌های همراه TD LTE با استفاده از سیم کارت کار می‌کنند و به راحتی می‌توان آن‌ها را به هرمکانی حمل کرد.

اما کدام یک از مودم‌های همراه، انتخاب مناسبی برای دسترسی همیشگی به اینترنت است؟ بهترین مودم‌های همراه، ساخت برند TP-LINK هستند. شما می‌توانید با خرید مودم M7200 که توسط برند TP-LINK ساخته شده است، همیشه و همه جا اینترنت داشته باشد. این نوع مودم جیبی، برای افرادی مناسب است که دائم در حال جابه جایی از مکانی به مکان دیگر هستند. مودم جیبی تک نت به اندازه‌ای کوچک است که حتی داخل جیب به راحتی قرار می‌گیرد.

مودم جیبی تک نت، دارای قابلیت سازگاری با سیم کارت‌های نسل چهار یا همان TD LTE است.  در داخل مودم M7200 سیم کارت مخصوص TD LTE قرار داده می‌شود که دسترسی به اینترنت سریع را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. از قابلیت‌های این نوع مودم جیبی می‌توان به باتری قدرتمند، طراحی اختصاصی و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. مودم M۷۲۰۰ دارای باتری با توان ۱۸۰۰ مگاوات، قابلیت ذخیره انرژی تا حدود ۸ ساعت در طول روز را دارد. در کل، مودم همراه TP LINK دارای میزان مصرف انرژی کمتری است و شارژ دستگاه تا چند ساعت دوام و ماندگاری دارد. در صورت به اِتمام رسیدن شارژ مودم می‌توانید دستگاه را با استفاده از micro USB شارژ کنید.

مودم td lte قابل حمل در ایران

در زمان خرید مودم TD LTE  قابل حمل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید مودم‌ قابل حمل باید فاکتور‌هایی را در نظر بگیرید. شما باید به سرعت انتقال دیتا در مودم توجه کنید. مودم‌هایی که از فناوری TD LTE پشتیبانی می‌کنند، دیتا‌ها را با سرعت بیشتری انتقال می‌دهند. به علاوه، میزان آنتن دهی مودم را نیز باید در نظر داشته باشید. در صورتی که مودم آنتن دهی زیادی نداشته باشد، از دستگاه نمی‌توانید در مکان‌های مختلف استفاده کنید. در واقع، میزان پوشش دهی به عملکرد اپراتور یا شبکه اینترنتی مودم بستگی دارد. مودم‌های ساخته شده براساس تکنولوژی TD LTE دارای آنتن دهی و پوشش دهی مناسب برای دسترسی دائمی به اینترنت هستند. همچنین، یکی دیگر از نکاتی که موقع انتخاب مودم قابل حمل باید در نظر بگیرید، توجه به کیفیت و ماندگاری باتری و میزان نگهداری شارژ دستگاه است. مودم قابل حمل باید باتری قدرتمند با توانایی نگهداری شارژ تا حداقل ۶ ساعت در طول روز را داشته باشد. مودم‌های جیبی تک، دارای قابلیت نگهداری شارژ تا مدت ۸ ساعت در طول روز هستند.

قیمت مودم TD LTE قابل حمل با مودم‌های ثابت چه تفاوتی دارد؟

آنچه هنگام خرید مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، قیمت مودم است. مودم‌ها با توجه به فاکتور‌هایی از قبیل کیفیت، برند تولید‌کننده، کارایی و قابلیت‌ها با قیمت‌های متنوع به فروش می‌رسند. مودم همراه با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. اگر بودجه زیادی برای خرید مودم کنار گذاشته‌اید، انتخاب مودم‌های همراه بهترین گزینه است. مودم‌های همراه، این قابلیت را دارند که همیشه و همه جا در دسترس باشند. به خاطر همین قابلیت همیشه در دسترس بودن، باید برای خرید مودم‌های همراه TD LTE هزینه بیشتری را کنار بگذارید. با این حال، صرف هزینه برای خرید مودم‌ TD LTE قابل حمل، ارزشش را دارد. اما مودم‌های ثابت، کارایی مودم‌های همراه را ندارند؛ به همین خاطر با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. بنابراین، اگر کارایی و آنتن دهی دستگاه برای شما اهمیت دارد، باید سراغ خرید مودم‌های جیبی بروید. اما اگر فقط قیمت دستگاه برای شما حائز اهمیت است، خرید مودم ثابت برای شما راه حل مناسبی است.

سخن پایانی

در این مطلب، درباره نکات خرید مودم‌ TD LTE قابل حمل به شما اطلاعات لازم را ارائه دادیم. از مزایای مودم جیبی و همراه TD LTE می‌توان به سهولت در حمل و نقل، ابعاد کمتر و باتری با دوام دستگاه اشاره کرد. شما می‌توانید مودم TD LTE قابل حمل را از تک نت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید. مودم M7200 با قابلیت شارژ پرسرعت، باتری قدرتمند و طراحی خاص در تک نت به فروش می‌رسد. مودم جیبی تک نت شامل لوازمی از قبیل باتری، دفترچه راهنما و شارژر است. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت مودم جیبی و قابل حمل TD LTE تک نت، فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

با خرید این مدل مودم جیبی تک نت که از فناوری TD LTEپشتیبانی می‌کند، می‌توانید همیشه و در هر جا اینترنت داشته باشید.  در واقع، شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته در طول روز با استفاده از مودم TD LTE قابل حمل به اینترنت دسترسی داشته باشید. پس اگر استفاده مداوم از اینترنت جزو نیاز‌های ضروری شما است، خرید این مودم جیبی را در برنامه خود قرار دهید. البته در کنار تمام مودم‌های TD-LTE می‌توانید از یک اینترنت حرفه‌ای هم استفاده کنید. کافی است نگاهی به اینترنت با پهنای باند اختصاصی داشته باشید و مزیت‌های آن را بدانید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.