تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی نسخه ماهانه Replay توسط اپل موزیک

اخیراً، اپل موزیک نسخه ماهانه ویژگی Replay را معرفی کرده است. این قابلیت می‌تواند مواردی از قبیل بهترین آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و خواننده‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. از امروز کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و به مجموعه‌ای از آهنگ‌ها دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید به سایت  replay.music.apple.comمراجعه کنید و برای ورود نیز به شناسه اپل احتیاج خواهید داشت. کاربران، علاوه بر تماشا‌های آهنگ‌های برتر می‌توانند بازه زمانی گوش دادن ماهانه موسیقی را نیز مشاهده کنند. اپل موزیک به کاربران اطلاع می‌دهد که چه بازه زمانی موسیقی گوش داده‌اند. به علاوه، شما می‌توانید از طریق این ویژگی، آهنگ‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین، امکان بازبینی آمار سالیانه و ماهانه در آرشیو اپل موزیک برای کاربران فراهم می‌شود. شرکت اپل خاطر نشان کرد که فقط افرادی که به اندازه کافی موسیقی گوش می‌کنند، قادر به دریافت آمار ماهیانه هستند.

نسخه جدید ماهانه، احتمالاً با Spotify Wrapped رقابت کند. البته،  Spotify Wrapped نیز در سال 2023، چند قابلیت جدید را معرفی کرده است. لازم به ذکر است که امکان دسترسی به لیست پخش Replay Mix اپل برای سال 2024 در برنامه Apple Music وجود دارد. شما می‌توانید لیست پخش آهنگ‌های برتر شخصی‌سازی شده سال را مشاهده کنید که هر هفته آپدیت می‌شوند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.