تالار مقالات بروز تکنولوژی

شرکت اپل، ایده ساخت حلقه هوشمند و ایرپاد دارای دوربین را مورد بررسی قرار داده است

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، شرکت اپل در سال‌های بعد احتمالاً چند دستگاه جدید حلقه هوشمند برای بررسی وضعیت سلامت و تناسب اندام، عینک و ایرپادهای مجهز به دوربین را توسعه می‌دهد. در این خبر، اطلاعات منتشر شده در خبرنامه Power On  را در مورد این دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذاریم.

حلقه هوشمند

طبق گزارش، گورمن، چند سال پیش به تیم طراحی صنعتی اپل، ‌ایده ساخت حلقه هوشمند را با ویژگی‌هایی بررسی وضعیت سلامتی و تناسب اندام پیشنهاد داده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این محصول عرضه می‌شود یا نه. به عقیده گورمن، این حلقه می‌تواند نسبت به اپل واچ، ارزان‌تر باشد. اپل واچ می‌تواند داده‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام را با آیفون همگام‌سازی کند. این دستگاه با حلقه Oura رقابت خواهد کرد.

عینک هوشمند

شرکت اپل‌امیدوار است که عینک‌های هوشمند پیشرفته را باتوجه به هدست ویژن پرو عرضه کند. گورمن خاطر نشان کرد که اپل در حال توسعه عینک هوشمندی است که با محصولات تولید شده توسط متا و آمازون رقابت می‌کند. طبق گفته گورمن، شرکت اپل درباره عینک‌هایی صحبت کرده است که نقش جایگزین  AirPodsبا بلندگوها، دوربین‌ها، سنسورهای نشان دهنده وضعیت سلامتی و سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی را دارند. وی خاطر نشان کرد که این عینک در مرحله آزمایشی در بخش مهندسی سخت‌افزار اپل است. به نظر می‌رسد که این دستگاه در آینده‌ای نزدیک عرضه نشود.

AirPods  با دوربین
طبق گفته گورمن، مهندسان شرکت اپل سال قبل نحوه تعبیه حسگرهای دوربین با وضوح پایین را در AirPods  بررسی کردند. به عقیده وی، انتشار این ایرپاد‌ها می‌تواند ویژگی‌های هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد که به افراد در انجام کار‌های روزمره کمک می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.