تالار مقالات بروز تکنولوژی

چت NVIDIA با RTX

چت ربات هوش مصنوعی NVIDIA روی رایانه شخصی اجرا می‌شود و مطابق با داده‌های ارائه شده توسط شما عمل می‌کند. NVIDIA درباره هوش مصنوعی کار‌های جالب زیادی را انجام می‌دهد. اما بیشتر تمرکز این شرکت روی بازی است. برخلاف ChatGPT و Copilot، چت با RTX به صورت کامل روی رایانه شخصی اجرا می‌شود و هیچ داده‌ای را به سرور ابری ارسال نمی‌کند. شما داده‌های لازم را به آن وارد می‌کنید و پاسخ‌هایی براساس اطلاعات موجود دریافت خواهید کرد. جالب این است که شما می‌توانید پیوند‌های یوتیوب را به اشتراک بگذارید.

چت با RTX به صورت رایگان در دسترس است و برای نصب آن 35 گیگابایت فضا نیاز دارید. پیش نیازهایی برای نصب این سرویس وجود دارد. شرکت NVIDIA توصیه می­کند که این برنامه را روی ویندوز 11 نصب کنید. اما اجرای این برنامه روی ویندوز ۱۰ هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند. نصب این برنامه حدوداً یک ساعت طول می‌کشد و فضای قابل توجهی را اشغال می‌کند. در حال حاضر، چت با RTX فقط در سیستم عامل ویندوز در دسترس است. به عرضه این سرویس برای سیستم عامل لینوکس اشاره‌ای نشده است.

NVIDIA  داده‌های پیش‌فرضی را برای آزمایش Chat با RTX ارائه می‌دهد. این ربات قادر به تجزیه و تحلیل PDF، Word  و متون ساده است. همانطور که قبلاً گفتیم، شما می‌توانید ویدیو‌های YouTube را تماشا کرده و سؤال‌تان را بپرسید. چت با RTX بهترین عملکرد را در خلاصه کردن جزئیات دارد. چت با RTX هنوز در مرحله بتا و آزمایشی قرار دارد. اما این سرویس دارای قابلیت‌های زیادی است. اجرای ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی کار بسیار بزرگی است. این سرویس کاربردی می‌تواند اخبار را خلاصه کرده و جزئیات مفید را نیز برجسته کند. اگر مجذوب کاربرد‌های این سرویس شده‌اید، می‌توانید  ChatGPT را با RTX روی دستگاه خود نصب کرده و اجرا کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.