تالار مقالات بروز تکنولوژی

داماد در روز عروسی از هدست ویژن پرو اپل استفاده می‌کند

یک داماد در روز عروسی خود از هدست واقعیت ترکیبی Apple Vision Pro استفاده کرد تا بتواند عکس‌ها و فیلم‌هایی را ضبط کرده و در آینده آن‌ها را تماشا کند. جیکوب رایت، مهندس نرم‌افزار در روز عروسی خود تصاویری را به اشتراک گذاشت. در تاریخ ۱۰ فوریه، وی در مراسم عروسی خود از هدست اپل ویژن پرو استفاده کرده بود. این عکس در رسانه‌هایی مانند x به دفعات منتشر شد. وی از هدست ویژن پرو در طول مراسم و بعد از جشن استفاده کرد.

من به احترام همسرم از دستگاه هدست ویژن پرو در مراسم عروسی استفاده نکردم!

در مصاحبه‌ای با Futurism، رایت، که در استارت آپ رانپاد هوش مصنوعی کار می‌کند، گفته است که هدست ویژن پرو را در کوله پشتی خود حمل می‌کند. وی خاطر نشان کرد که همیشه هدست را به همراه دارد. وقتی عروس در مهمانی مشغول عکس گرفتن بود، رایت سریع به سمت ماشین رفت و هدست را برداشت.

رایت به Futurism گفته است که به احترام همسرش از این هدست در طول مراسم استفاده نکرده است. اما بعد از اینکه از مراسم بیرون آمدیم، به ساقدوش‌ها و مهمان‌ها به شوخی گفتم که هدست اپل ویژن پرو را داخل کوله پشتی دارم. رایت از همسرش که تمایلی به استفاده از هدست نداشت، اجازه خواست تا برای ثبت عکس‌های مراسم از هدست ویژن پرو استفاده کند. در نهایت همسرش تسلیم درخواست رایت برای استفاده از هدست ویژن پرو شد.

تصاویر و فیلم‌هایی برای نشان دادن به فرزندانمان در ۲۰ سال آینده داریم!

رایت خاطر نشان کرد که با پوشیدن این هدست توانسته است که عکس‌ها و ویدیو‌هایی را ثبت کند تا خانواده ش در آینده تماشا کنند. جیکوب به Futurism گفته است که ویدیویی از خودم به همراه ساقدوش‌ها و مهمان‌ها دارم. به عقیده رایت، با استفاده از هدست اپل ویژن پرو در بیست سال بعد، تصاویری را برای نشان دادن به فرزندان‌مان داریم.  طبق گزارش‌ها، علیرغم تبلیغات در مورد هدست ویژن پرو، فروش این محصول به شدت کاهش یافته است.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.