تالار مقالات بروز تکنولوژی

کاربران در حال برگشت دادن ویژن پرو هستند

این احتمال وجود دارد که هدست‌های Apple Vision Pro برگشت داده شوند. هر یک از کاربران درباره این دستگاه دارای نظرات متفاوتی هستند. اپل، سیاست‌هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت برای خریداران امکان مرجوعی محصولات خریداری شده به هر دلیلی را ظرف مدت ۱۴ روز فراهم می‌کند. البته، شما باید محصول را به صورت کامل برگردانید. شکایتی در توئیتر درباره اپل ویژن پرو ثبت شده است و به همین خاطر خبری درباره این موضوع منتشر شد.

طی بررسی‌های انجام شده از فروشگاه‌های خرده فروشی اپل، اپل ویژن پرو ساخت این شرکت کمتر مرجوع شده است. از زمان انتشار این دستگاه تا تاریخ ۱۶ فوریه، به نظر نمی‌رسد که نرخ بازگشت و مرجوعی اپل ویژن پرو از سایر محصولات این برند بیشتر باشد. طبق اطلاعات به دست آمده از کارکنان خرده فروشی اپل، تنها تعداد کمی از دستگاه‌های ویژن پرو طی چند روز مرجوع شده‌اند.

منابع دیگر گزارش داده‌اند که به نظر می‌رسد شرکت اپل انتظار نرخ بازگشت و مرجوعی بیشتری را دارد. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نداده است. یکی دیگر از کارکنان گفته است که به ما چک لیستی ارائه شده است. ما با دستگاه را از نظر وجود تمام قطعات و بسته‌بندی سالم بررسی کنیم. با این حال، کسب اطلاعات درباره میزان مرجوعی اپل ویژن پرو کار راحتی نیست. در واقع، این موضوع را نمی‌دانیم که در کل چه تعداد خرده فروشی توانسته‌اند که این محصول را بفروشند.

طبق برخی از گزارش‌های منتشر شده در زمینه دستگاه Mac Pro، خریداران آنلاین این دستگاه را مرجوع کرده‌اند. این درباره اپل ویژن پرو نیز صدق می‌کند. اطلاعات لازم درباره نرخ بازگشت اپل ویژن پرو را می‌توان از طریق خرده فروشی‌ها، نه خود شرکت اپل پیگیری کرد. گاهی اوقات، افراد از پرداخت هزینه ۳۵۰۰ دلاری برای خرید اپل ویژن پرو پشیمان می‌شوند. البته، برخی از افراد نیز دلایل دیگری برای مرجوعی محصول دارند. بیشتر مرجوعی این دستگاه، طی یک یا دو روز بعد از خرید انجام می‌شود. به منظور اطلاع دقیق‌تر از این موضوع، اخبار‌های مرتبط با مرجوعی ویژن پرو را دنبال کنید.

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.