خدمات شبکه

  • ویژگی های LAN WAN
    • طراحی ، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های محلی (LAN) با رعایت اصول و استانداردهای جهانی
    • مشاوره، طراحی و راه اندازی شبکه های گسترده (WAN) برای سازمان‌های بزرگ
    • مشاوره در طراحی شبکه و تهیه RFP
    • ایجاد شبکه‌های بی‌سیم (WIRELESS)
    • ارائه خدمات نرم‌افزاری و سرویس‌های شبکه‌ای از قبیل Mail SERVER, RAS, CACHING و ...
    • طراحی و اجرای پروژه‌های Voice ،Video و Data بر روی بستر اینترنت
    • اشکال‌زدایی و troubleshooting در شبکه‌های بزرگ
    • طراحی پلان‌های مدیریت متمرکز شبکه تحت انواع پلتفرم‌ های رایج و استاندارد و ...
  • ویژگی های مجازی سازی و ...
    • خدمات مجازی سازی سرورها مبتنی بر VMware ESXi
    • خدمات نصب و راه‌اندازی سرویس‌های مایکروسافت
    • خدمات نصب و راه‌اندازی اکتیودایرکتوری، DNS، DHCP
    • خدمات نصب و راه‌اندازی فایل سرور
    • خدمات نصب و راه‌اندازی Certificate Authority
    • خدمات نصب و راه‌اندازی مایکروسافت ISA/TMG
    • خدمات نصب و راه‌اندازی Microsoft Exchange Server
    • خدمات نصب و راه‌اندازی فایروال های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر Kerio Control, FortiGate
    • خدمات راه‌اندازی VoIP مبتنی بر الستیکس و مایکروسافت لینک
    • خدمات نصب و راه‌اندازی بکاپ سرور مبتنی Symantec Backup Exec. Veeam Backup
    • خدمات نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مانیتورینگ در شبکه نظیر Solarwinds, OpManager

پشتیبانی شبکه

امروزه اکثر شرکت‌ها از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند؛ به طبع نیاز به پشتیبانی و بروز نگه‌داشتن شبکه در سازمان‌ها بسیار ملموس است. برای این کار یا باید تیم متخصص مدیریت شبکه را در درون سازمان استخدام کرد یا از خدمات شرکت‌های ثالث در رفع مشکلات این شبکه ها استفاده کرد. معمولا روش دوم برای سازمان هایی که به دنبال بهینه‌سازی هزینه‌ها هستند مفید است؛ این در صورتی مفید است که شرکت ثالث متعهد و متخصص باشد. اغلب سازمان هایی که به شرکت های ثالث مراجعه می‌کنند در موارد زیر از خدمات دریافتی خود راضی نیستند
عدم حضور به‌موقع تکنیسین‌ها برای رفع مشکلات پیش‌آمده
- عدم مسئولیت‌پذیری در قبال طیف مشکلات پیش‌آمده و شانه خالی کردن از رفع آن‌ها
- امتناع از دادن سرویس‌های خدماتی سخت‌افزاری و passiveو زیرساخت
- دریافت هزینه‌های ساعتی برای رفع مشکلات
- عدم اجرای صحیح کار
تیم پشتیبانی شرکت ما با بهره‌مندی از نیروهای متخصص تمام نیازهای شبکه، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سازمان شما را پوشش می‌دهد. کارشناسان پشتیبانی شبکه، همگی مورد تایید شرکت و دارای ویژگی‌های ذیل می باشند

  • ویژگی ها
    • امانت‌داری و تعهد
    • دارای مدارک معتبر دانشگاهی
    • دارای مدارک معتبر داخلی و خارجی در زمینه سرویس‌های مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک و . . .
    • مسلط به اکتیو و پسیو شبکه
    • مسلط به تشخیص، عیب‌یابی و رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
    • دارای تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی شبکه

امنیبت شبکه

تست های نفوذ می توانند اطلاعات دقیق و قابل جستجویی از اشکالات و نقاط ضعف شبکه به ما ارائه دهند. با انجام مکرر این تست های نفوذ شما می توانید متوجه شوید که کدام یک از ضعف ها حیاتی هستند‌کدامیک بی اهمیت هستند و کدامیک اولویت های بعدی هستند. شما می توانید متوجه شوید که بودجه محدود خود را در کدام قسمت از شبکه و برای کدام یک از بخش های اطلاعاتی هزینه کنید. چون همیشه بخش های زیادی از اطلاعات هستند که ممکن است شما برایشان هزینه های زیادی انجام دهید. ولی در نهایت هدف های محبوبی نباشند. شما می توانید منابع محدود خود را در جهت دفع حداکثری تهدیدات استفاده کنید. یک تست نفوذ مناسب می تواند شما را از عدم عملکرد سیستم یا DownTime های پرهزینه نجات دهد. گاهی این DownTime ها می توانند بسیار خطرناک باشند. همچنین نشت اطلاعات سازمانی از سوی کارمندان ناراضی٬‌ رقبای لجوج و سارقان اطلاعات میتوانند گاهاً‌ هزینه های سرسام آوری را به سازمان تحمیل کنند. این کار باعث می شود که اتفاقاتی که می توانند هزینه های سنگینی را موجب شوند به حداقل برسند. همچنین گاهی اعتماد مشتریان یک کسب و کار میلیاردها دلار ارزش دارد. همه کسب و کارها آگاهند که اعتماد کسب شده هرچقدر هم که در طی سالیان سال کسب شده باشد٬ می تواند در اثر یک سرویس ناکارآمد به طور کلی زیر سوال برود. پس با هزینه کردن اصولی و منطقی در این زمنیه می توان این هزینه ها را بشدت کاهش داد، هرچند٬ این یک واقعیت است که نمی شود برای همیشه همه اطلاعات را بصورت کاملاً ایمن و غیر قابل دستبرد حفظ کرد. در گذشته و حتی همین امروز٬ بسیاری از سازمان ها در تلاش بوده اند که اطلاعات سازمانی را بوسیله قراردادن مکانیزم های دفاعی نظیر Firewall, UTM,Cryptography, IPS & IDS و بسیاری دیگر از روش ها ایمن سازی کنند. هرچند٬ گاهاً استفاده از تمامی این روش ها و استفاده از بسیاری از این دستگاه ها در برخی موارد کار را آنقدر سخت می کند که عملاً شناسایی نقاط ضعف بسیار مشکل می شود و بسیاری از نقاط آسیب پذیر٬ کماکان پابرجا باقی می مانند. انجام تست نفوذ شامل این مراحل می‌باشد:

    • جمع آوری اطلاعات
    • Finger printing و Foot printing
    • ارزیابی شبکه
    • پویش پورت‌ها و شناسایی سرویس‌ها
    • جستجوی دستی و خودکار برای آسیب‌پذیری‌ها
    • استفاده از آسیب‌پذیری‌ها
    • دسترسی به سرویس‌ها و سیستم‌ها و ارتقاء دسترسی
    • تهیه و تنظیم گزارش نهایی و ارائه آن
    • امنیت فیزیکی ارتباطات امنیت فیزیکی ایستگاه‌های کاری
    • امنیت فیزیکی سرورها ، سوییچ‌ها ، روترها و فایروال‌ها
    • امنیت فیزیکی ارتباطات بی‌سیم
    • امنیت فیزیکی سرورها ، سوییچ‌ها ، روترها و فایروال‌ها
    • امنیت فیزیکی ارتباطات بی‌سیم
    • امنیت ساختار شبکه و تهیه مستندات مربوط بر اساس مدل لایه
    • امنیت ، طراحی و پیاده‌سازی سیستم سوییچینگ
    • نصب و راه‌اندازی Firewall و ایجاد Zone های امنیتی توسط آن
    • نصب و راه‌اندازی IDS و IPS در شبکه
    • امنیت ، طراحی و پیاده‌سازی IP Address Management
    • امنیت ، طراحی و پیاده‌سازی LAN & WAN و مدیریت سوییچ‌ها ، روترها و کنترل ترافیک آن‌ها
    • امنیت سیستم عامل و لایه کاربردی
    • پیکربندی امنیت روی تمامی سیستم‌های عامل شبکه‌ای و اینترنتی (NOS & IOS)
    • پیکربندی امنیتی و ایمن‌سازی سرویس‌های شبکه
    • نصب و راه‌اندازی سیستم Automatic Backup & Restore
    • پیکربندی امنیتی و ایمن‌سازی Active Directory & Group Policy

شبکه های خصوصی

شرکت مهندسی تک‌نت آماده است تا یکی از سرویس‌های تخصصی خود را در امر شبکه ارائه دهد. این سرویس که شامل مشاوره، طراحی، راه‌اندازی و خدمات پشتیبانی و نگه‌داری شبکه‌های گسترده LAN & WAN می‌باشد، در بالاترین سطح ارائه خواهد شد. متخصصین شبکه تک‌نت با بررسی وضعیت فعلی شبکه شما و همچنین امکانات ارتباطی موجود، بهترین راه‌حل را جهت ایجاد یک شبکه گسترده و به هم پیوسته برای شما فراهم می‌نمایند. که معمولا از طریق بستر‌های ارتباطی امن و قدرتمندی نظیر موارد زیر تامین می گردند. با توجه به ضعف زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز اغلب ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور جهت پیاده سازی سیستم‌های اتوماسیون اداری و همچنین سیستم‌های انتقال صوت و تصویر مابین ادارت و شعب که نیازمند دسترسی به ارتباطات باند وسیع به صورت اختصاصی جهت برقراری ارتباط امن و اختصاصی مابین شبکه‌های محلی شعب می‌باشد، تک‌نت آمادگی دارد تا ارتباط باند وسیع را با استفاده از تکنولوژی VPLS مابین شعب آن مجموعه فراهم سازد. در شرایطی که شبکه‌های VPN عموما انتقال دیتا را از طریق پروتکل‌های لایه‌ی سوم، انجام می‌دهند . فناوری VPLS برای ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی در لایه‌ی دو در یک پیکربندی any-to-any مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که تمام کاربران یک شبکه VPLS بدون توجه به مکان فیزیکی، به صورت مجازی در یک LAN قرار گرفته و مشترک خدمات مذکور می‌تواند، مدیریت شبکه اختصاصی مربوط به خود را بدون هیچ وابستگی به تامین‌کننده سرویس (provider) عهده‌دار شود. با ایجاد شبکه VPLS مزیت‌های ذیل برای مشترک شبکه قابل حصول خواهد بود.

  • ویژگی ها
    • امکان مدیریت ترافیک پهنای باند در هر یک از نقاطن
    • وابسته نبودن به تامین‌کننده سرویس جهت تخصیص هرگونه IP
    • با توجه به یکپارچگی شبکه VPLS تمامی نقاط در یک LAN تحویل مشترک می‌گردد
    • امکان مدیریت امنیت شبکه شعبات از طریق نقطه مرکزی شبکه VPLS
    • امکان استفاده از فایروال متمرکز
    • دسترسی به سرویس اتوماسیون اداری از طریق نام سرور (بدون استفاده از آی پی آدرس)
    • امکان مدیریت سرویس DNS و DHCP سرور از بستر نقطه مادر
    • کاهش سرور و تجهیزات شعبات
    • استفاده از آنتی ویروس تحت شبکه و مدیریت کلیه سیستم‌ها از نقطه مرکزی
    • دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری در تمامی نقاطی که از طریق سرویس VPLS با هم ارتباط دارند
    • تضمین برقراری ارتباط دسترسی به کامپیوترها بدون استفاده از Default Gatewayدر تمامی نقاط

ضریب نفوذ ابزارهای همراه مجهز به WiFi در بین مردم بیش از 70 درصد است. جذاب‌ترین سرویس‌ها در ابزارهای همراه هوشمند بر بستر اینترنت ارائه می‌گردند. اینترنت به یکی از روش‌های مهم ارتباط جمعی بدل شده است که برای بسیاری از مردم یک ضرورت می‌باشد. امکان دسترسی به اینترنت، به یکی از فاکتورهای مهم انتخاب برای مسافران تبدیل شده است. راه‌حل در استفاده از سیستمی است که در آن:
هر کس برای اتصال به اینترنت هویت خاص و قابل پیگیری داشته باشد. مشتریان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و با راحت‌ترین روش٬ نام کاربری و رمز عبور اختصاصی را دریافت کنند. مشتریان خاص بتوانند سرویس‌های پر‌سرعت‌تر و با حجم بالای دانلود را بطور اختصاصی دریافت نمایند. مدیران اماکن عمومی بتوانند هزینه سرویس‌های ویژه اینترنت را محاسبه و دریافت نمایند. اطلاعات مصرف اینترنت توسط مشتریان ثبت و نگه‌داری گردند تا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خراب‌کاری، به مراجع ذی‌صلاح ارائه شوند. بتوان اطلاع‌رسانی و بازاریابی گسترده‌ای را برای مشتریان و مسافران انجام داد.

  • مزایای استفاده از راه‌کار اینترنت اماکن عمومی
    • ثبت‌نام و دریافت سرویس اینترنت توسط مسافران بصورت کاملاً اتوماتیک در کم‌ترین زمان و به وسیله پیامک و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی.
    • کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها جهت ارائه سرویس اینترنت به مشتریان و مراجعین و همچنین افزایش رضایت‌مندی آن‌ها از سرویسی سریع و ایمن.
    • سیستم اتوماتیک شارژ اعتبار و بازیابی رمز عبور توسط مسافرانی که رمز خود را فراموش کرده‌اند.
    • مدیریت هوشمند سرعت دسترسی به اینترنت، حجم دانلود و سرویس‌های اختصاصی برای هر کاربر بصورت مجزا.
    • دریافت گزارش از سایت‌های بازدید شده توسط هر کاربر جهت ارائه به مراجع ذی‌صلاح در صورت بروز هرگونه مشکل.
    • افزایش امنیت اتصال به اینترنت توسط کاربران و مسافران از شبکه اماکن عمومی.

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌های مختلف سبب رویكرد مدیران به بهره‌برداری از مزایای كاربردی آن شده است. اغلب سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ (دولتی و خصوصی) ، برای معرفی خدمات و رشد و توسعه سازمانی نیاز به انتشار صحیح مطالب درون‌سازمانی و برون‌سازمانی بر روی یک پورتال مرکزی خواهند داشت. شرکت مهندسی تک‌نت مفتخر است، با تکیه بر کارشناسان باتجربه و آکادمیک خود ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و بهینه‌سازی وب‌سایت سازمان‌ها، ادارات، ارگان‌ها، شرکت‌های خصوصی، طراحی گرافیک،عکس‌برداری صنعتی‌، ارائه پلن‌های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک کشور باشد. امروزه طراحی وب‌سایت تنها برنامه‌نویسی نیست، طراحی سایت تلفیقی از هنر و برنامه‌نویسی است ،البته طراحی سایت بدون در نظر گرفتن علم سئو سایت (بهینه سازی موتور جستجو) در دنیای اینترنت نمی‌تواند مشکلات مشتریان را حل نماید، رمز موفقیت طراحی سایت به همراه سئو می‌باشد. یک وب‌سایت ضعیف و غیرحرفه ای می تواند خسارات زیادی را وارد نماید لذا وب سایت شناسنامه‌ی شما روی دنیای وب است و ارائه‌دهنده بهترین چهره از فعالیت شما و اولین و مهمترین قدم است.

  • ویژگی ها
    • طراحی وب‌سایت ادارات ، سازمان‌ها ، ارگان‌ها و شرکت‌ها
    • رفع معایب تکنیکی سایت و رعایت کلیه شرایط و ضوابط
    • طراحی سایت شخصی
    • طراحی وب‌سایت آموزشی
    • طراحی فروشگاه
    • طراحی وب‌سایت خبری
    • طراحی وب‌سایت بیمارستان
    • طراحی وب‌سایت مشاور املاک
    • طراحی سایت مذهبی
    • طراحی سایت نیازمندی
تلفن اینترنتی چیست ؟

امروزه انتقال تماس، کنفرانس‌های تلفنی، نمایشگر شماره تلفنی و ... همه و همه سرویس‌هایی هستند که از سوی مراکز مخابراتی و بر پایه شبکه‌های مخابراتی ارائه می‌شوند. با وجود این، هنوز مشکلات حل نشده بسیاری در شبکه‌های مخابراتی موجود است که نیاز به بررسی بیشتر دارد. مواردی نظیر هزینه بالای نگهداری این شبکه‌ها، ارائه دشوار سرویس‌های جدید، هزینه بالای نصب و راه‌اندازی و گسترش شبکه‌های مخابراتی و ناتوانی در ارائه خدمات خاص از این مشکلات هستند. با مطرح شدن شبکه‌های کامپیوتری (به‌خصوص اینترنت) و امکان برقراری ارتباط به‌صورت سوئیچ بین بسته‌های داده (Packet Switching) ارسال داده بر روی این شبکه‌ها به‌صورت جدی مطرح شد که در تمامی موارد موفقیت‌آمیز بود. اگر زمانی دستگاه‌های نمابر و تلکس بر روی شبکه‌های مخابراتی سنتی، متن و تصویر را از جائی به جای دیگر منتقل می‌کردند، امروزه پست الکترونیکی و پیام‌های بین کامپیوتری این جایگاه را به‌دست آورده‌اند، به‌نحوی که صورت قدیمی ارسال اطلاعات را تحت شعاع خود قرار داده‌اند. دلیل گسترش روز افزون از سیستم VOIP تکنولوژی مورد استفاده در این سیستم می‌باشد که گسترش‌دهندگان و تولید‌کنندگان این سیستم بدون محدودیت سیستم‌های آنالوگ امکان افزودن امکانات فراوانی را دارند. فناوری VoIP-Voice Over Internet Protocol، فناوری جدیدی برای انجام ارتباطات صوتی در منازل و محیط‌های کاری بر روی شبکه‌های مبتنی بر پروتکل IP است. این فناوری به شما این توانایی را می‌دهد که با استفاده از رایانه، IP Phone و یا حتی تلفن همراه خود با هزینه‌ایی بسیار کمتر و سرعتی بسیار بالاتر مکالمات تلفنی خود را با داخل و خارج از کشور برقرار کنید.

  • مزایای VoIP نسبت به خطوط تلفن معمولی (PSTN)
    • امکان مکالمات کم‌هزینه phone2phone
    • امکان جستجوی افراد و شماره تماس آن‌ها در شبکه
    • کاهش و یا حذف اپراتورهای تلفن‌خانه‌های سنتی
    • کاهش تعداد خطوط تلفن مورد نیاز سازمان
    • کاهش هزینه‌های تلفن سازمان ارتباط قوی با سیستم پست‌ الکترونیکی و استفاده از شناسه واحد شبکه
    • عدم محدودیت جغرافیایی
    • اتصال به مرکز از طریق شبکه
    • امکان برقراری ارتباط به شبکه مرکزی از طریق وایرلس، اینترانت، اینترنت و هر شکل دیگر ارتباطی
    • اتصال از طریق گوشی تلفن تحت شبکه، رایانه، تلفن همراه عدم نیاز به سیم‌کشی مجزا
    • ارتباطات رایگان
    • در اختیار داشتن بوق هر شهر یا کشوری را در شهر یا کشور دیگری با استفاده از سیستم VOIP
    • راه اندازی دفاتر مجازی پاسخگویی
پهنای باند اختصاصی چیست؟

پهنای باند اختصاصی (Dedicated) شرکت تک نت از نظر کمی و کیفی بهترین و مطمئن‌ترین روش ارتباط با شبکه جهانی اینترنت است. در این روش برخلاف روش‌های دیگر اینترنت پرسرعت، پهنای‌باند مشترک منحصراً متعلق به اوست. پهنای‌باند ارسال و دریافت اطلاعات به هر میزان و به‌صورت متقارن مطابق با درخواست مشترک انتخاب می‌شود و در هر زمان قابل‌ افزایش می‌باشد. این شرکت توانسته است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص و با اختیارداشتن آخرین ابزارهای ارتباطی در زیرساخت شبکه، دارای لینک اختصاصی و پایدار اصلی (Back Bone) از شرکت ارتباطات زیرساخت و پاپ سایت‌های متعدد خدمات متنوع و کارساز و مؤثری را فراهم سازد. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارند که ادامه فعالیت‌های آن‌ها وابسته به اینترنت است. ارسال و دریافت اطلاعات، ارتباط با سرورهای مختلف برای انجام فعالیت‌های مالی و همچنین فعالیت اقتصادی این سازمان‌ها را بر پایه اینترنت استوار ساخته است. شرکت تک نت بر همین اساس در راستای بهینه کردن سرویس اینترنت اقدام به تهیه پهنای باند بالایی از شرکت ارتباطات زیرساخت نموده است ضمناً ارائه‌کننده بیشترین میزان پهنای باند اینترنت غرب کشور می‌باشد که با توجه به این مسئله بسیاری از شرکت‌های کلان و بزرگ خدمات پهنای باند خود را از این شرکت تأمین می‌نمایند. تک نت با راه‌اندازی و تجهیز 47 پایگاه بی‌سیم، پوشش گسترده‌ای را در سطح استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستان جهت ارائه سرویس پهنای باند به‌صورت بی‌سیم به وجود آورده است. این روش در مکان‌هایی که از امکانات مخابراتی ضعیفی برخوردارند و امکان دریافت سرویس مخابراتی نظیر Intranet و IP-MPLS و PTP مقدور نبوده و یا زمان‌بر است، مناسب و قابل‌اجراست.

  • ویژگی ها
    • ارائه پهنای باند کاملاً اختصاصی و متقارن
    • ارائه خدمات مطابق با توافق‌نامه SLA (تضمین کیفیت خدمات)
    • تأمین امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتری
    • برقراری ارتباط میان بخش‌های مختلف سازمان و در ساختمان‌های جدا از یکدیگر با استفاده از شبکه مجازی اختصاصی
    • نقاط حضور (POP Siteها) متعدد برای ارائه‌ی خدمات به تعداد بیش‌تری از مشتریان
    • ارائه نمودار مصرف پهنای باند
    • ارائه IP Valid
    • ارائه لینک پشتیبان به‌صورت وایرلس و یا ADSL
    • نصب و راه‌اندازی در کمتر از 72 ساعت
    • پشتیبانی اختصاصی 24 ساعته و خدمات نظارت و کنترل همیشگی کیفیت خدمات
    • تضمین برقراری ارتباط

ویدئوکنفرانس یک فناوری منحصر‌به‌فرد است که برقراری ارتباط صوتی و تصویری (به صورت زنده) افراد را در مکان‌های مختلف با فواصل مختلف امکان‌پذیر می‌نماید. هزینه‌های سرسام‌آور جابجایی اساتید، متخصصین و مدیران مجموعه‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری نشست‌های گوناگون به صورت هزینه‌های آشکار و نیز از دست‌دادن بخش قابل‌توجهی از زمان، نیرو و بازده کاری و فکری این افراد، به عنوان هزینه‌های پنهان، نیاز بسیاری را برای به کار‌گیری از فناوری‌های مدرن ارتباطی به خصوص ویدئوکنفرانس ایجاد کرده است. در کنار امکانات ارتباطی ویدئوکنفرانس، با بهره‌گیری از این سیستم می‌توانید در یک زمان واحد در چندین مکان حضور داشته باشید. امکانی که تنها با استفاده از این تکنولوژی میسر خواهد بود.

  • ویژگی ها
    • بازگشت سرمایه مطلوب با کاهش هزینه‌های جلسات حضوری
    • حضور همزمان در چند مکان مختلف با استفاده از ویدئو کنفرانس
    • صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های سازمانی
    • حذف مخاطرات و مشکلات ناشی از سفر‌های درون و برون شهری با سیستم ویدئو کنفرانس
    • برپایی سیستم آموزش از راه دور و دانشگاه مجازی
    • امکان ارائه خدمات درمان از راه دور
    • برگزاری جلسات منظم و غیر‌متمرکز بین مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها
    • ارتباط مستمر با دپارتمان‌ها و یا شرکت‌های زیر مجموعه
    • برپایی جلسات در هر موقعیت زمانی و مکانی و حتی شرایط نامساعد جوی
    • برپایی جلسات و سمینار‌های بین‌المللی در قالب مشاوره، تجارت الکترونیک، سیستم‌های تصمیم‌ساز و ...
    • برپایی ارتباط امن و رمزنگاری شده برای جلوگیری از هر گونه نفوذ و شنود
    • امکان تبادل عکس، فیلم، اسلاید و ... از طریق به اشتراک گذاری تصاویر کامپیوتری

باشگاه مشتریان به عنوان یک واحد برقرار‌کننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می‌کند. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن‌هاست. برنامه‌هایی که باشگاه‌های مشتریان اجرا می‌کنند، ارائه‌ی پاداش‌های یکسان به تمامی خریداران، بدون قائل شدن تمایز بین آن‌ها، حتی برای آن‌هایی که رفتارهای غیر وفادارانه‌ای دارند. باشگاه‌های مشتریان را می‌توان به عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌ای نگریست.

  • ویژگی ها
    • ارائه رابط کاربر‌پسند و responsive
    • ارائه بر بستر cloud و شخصی‌سازی
    • امکان مشخص کردن روش‌های امتیاز‌گیری توسط مدیریت
    • امکان تغییردر‌لحظه در مقدار امتیاز‌ها
    • امکان مشخص کردن سطوح دسترسی متفاوت
    • ارائه یک پنل مدیریت جامع برای کنترل کاربران و وب‌سایت
    • امکان برقرای ارتباط با وب سرویس‌های CRM
    • امنیت بالا
    • صفحه پروفایل اختصاصی برای هر کاربر، با کامل‌ترین جزئیات
    • امکان خصوصی‌سازی پروفایل با قرار دادن عکس و متن
    • حفظ حریم خصوصی کاربران
    • امکان جستجوی اعضا توسط یکدیگر
    • امکان دعوت از دوستان برای عضویت از طریق ایمیل و پیام کوتاه
    • ارسال تبریک از طریق ایمیل و پیام کوتاه در روز تولد و روز مورد علاقه کاربران
    • امکان برگزاری مسابقات مختلف در قالب باشگاه و معرفی کاربران برتر
    • ارائه بازی‌های مختلف در باشگاه برای کسب امتیاز در باشگاه
    • تعریف کالای جدید در فروشگاه با امتیاز مشخص برای خرید کاربران با امتیاز گرفته شده
    • امکان برگزاری نظر سنجی در باشگاه مشتریان
    • امکان ارتباط اعضا با یکدیگر
    • امکان چت خصوصی کاربران با یکدیگر
    • امکان ارسال متن به همراه عکس و موضوعات جدید توسط کاربران
    • امکان نوشتن نظرات بر روی پست های ارسال شده توسط کاربران
    • امکان گزارش پست‌های خلاف قانون توسط کاربران
    • امکان پسندیدن (لایک) پست‌های ارسال شده توسط کاربران
    • امکان فعال‌سازی حساب کاربری از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه
    • مشخص کردن کاربران برتر به طور خودکار

نرم افزار مانیتورینگ شبکه تک نـــت با توجه به نیاز مدیران فناوری اطلاعـــات و راهبران شبکه در شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ طراحی شده است. این سامانه به شما کمک می کند تا همه سرویس‌ها و منابع شبکه را تحت نظارت قرار دهید. این سامانه مانیتورینگ شبکه نرم‌افزاری پيشرفته برای مانيتورينگ شبکه و دیتاسنتر می‌باشد که کلیه سرویس‌های موجود بر روی شبکه را به صورت 24 ساعته نظارت می‌کند و در صورت رديابی هرگـونه اختلال و اشکال، با ارسال انواع اخطار، مسئولان شبکه را از موضوع با خبر می‌سازد ضمناً گزارشات تصويری واضحی از سطح کيفيت سرويس‌های فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد.

  • ویژگی ها
    • مانیتورینگ منابع سخت‌افزاری
    • RAID Status
    • Server Power Status
    • Server Fan
    • Motherboard Temperature
    • Server Faults
    • مانیتورینگ سرویس ها
    • Automatic Update
    • Computer Browser
    • DHCP Service
    • FTP Service
    • World Wide Web
    • Remote Procedure Call) RPC)
    • Net Logon
    • Antivirus Service
    • Applications Services
    • عملیات بازیابی
    • Reboot The Machine
    • Run Command and Executable
    • دیگر امکانات مانیتورینگ سرورها ماژول GSM جهت تماس و ارسال پیامک در صورت بروز قطعی یا بروز حوادث غیر‌مترقبه
    • امکان انتخاب چندین پروسه و یا سرویس برای مانیتورینگ

سامانه اکانتینگ (Accounting) تک‌نت، یک سامانه قدرتمند است که وظیفه احراز هویت، کنترل و مدیریت مصرف اینترنت در سامانه‌های لن‌اکانتینگ (LAN Accounting) را برعهده دارد. با گذشت سال‌ها از ارائه اولین نگارش، هرروز ابعاد تازه‌ای به گستره عملیاتی این سامانه اضافه می‌شود و توانسته است این نرم‌افزار را به سامانه ای قدرتمند و با کاربرد‌های مختلف مدیریتی و امنیتی در شبکه تبدیل نماید. این سامانه با پشتیبانی کامل از پروتکل RADIUS، راه‌حل‌های مختلفی، در زمینه‌های ذیل در راهکار لن‌اکانتینگ (LAN Accounting) در شبکه‌های مختلف ارائه می‌نماید.
- احراز هویت (Authentication)
- مدیریت مجوزها و محدودیت‌ها (Authorization)
- مدیریت مصرف (accounting)

  • ویژگی ها
    • حسابداری یکپارچه سرویس‌های SMS, LAN, ADSL, Wireless, VoIP, DialUp
    • قابلیت یکپارچه شدن با Mail Server
    • ارائه گزارش پویای لیست سایت‌های در حال بازدید و بازدید‌ شده‌ی کاربران
    • قابلیت دسترسی از طریق وب به تمام قسمت‌های برنامه (Web Based)
    • پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات به صورت ساده و مطمئن از طریق WEB Export کردن کلیه گزارشات برنامه به فرمت‌های Excel، CSV ، XML ، PDF و HTML
    • آرشیو کردن گزارشات باحجم زیاد، به صورت فایلTXT
    • پشتیبانی از تعداد نامحدود کاربر(تست شده با 10000 کاربر)
    • جلوگیری از حمله password های نامعتبر
    • پشتیبانی از Active Directory یکپارچه با سیستم LDAP
    • محدود کردن زمانی و حجمی پرسنل
    • اعمال محدودیت‌های حجمی و زمانی دوره‌ای :
      روزانه (به عنوان نمونه روزی یک ساعت و/یا روزی 300 مگابایت)
      هفتگی (به عنوان نمونه هفته‌ای 10 ساعت و/یا هفته ای 1 گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
      ماهیانه (به عنوان نمونه ماهیانه 40 ساعت و/یا ماهیانه 3 گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
  • : قابلیت کار با انواع سامانه‌های اتصالی

    (RAS) : Asterisk ، BSAE ، Chilli Spot ، Cisco Routers ، Cisco VPDN ، Generic Datang BSAE ، Huawei A8010 ، GunGk ، MaxTNT ، MVTS ، Persistent LAN Mikrotik ، Port Master ، Total Control ، Huawei NE ، Huawei A8010 Cisco IN ، Port Slave ، Quintum Tenor ، SER ، Pppd ، PPPOE ، PPTP ، Access Servers ، Elacs800 ، elacs