تالار مقالات بروز تکنولوژی

آموزش خرید شماره مجازی اینترنتی

موقعیتی را تصور کنید که باید با شماره تلفن همراه در یک سایت یا سرویس ثبت نام کنید، اما نمی‌خواهید شماره‌ی خودتان را بدهید. راه حل چیست؟ پاسخ این سؤال شماره مجازی اینترنتی است. شماره‌ی مجازی اینترنتی پدیده‌ای نسبتا جدید محسوب می‌شود که چند وقتی است طرفداران زیادی پیدا کرده است و خرید شماره مجازی اینترنتی مسئله‌ای است که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر کرده است.

استفاده از این شماره‌های مجازی برای کسب و کار‌ها و کاربران سایت‌ها و برنامه‌های مختلف لازم و کاربردی است. به خصوص اگر به فکر ارتقاء کسب و کارتان هستید، شماره مجازی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر شرکت‌تان با کمپانی‌های خارجی در ارتباط است، به خرید شماره مجازی اینترنتی خارجی نیاز دارید. در واقع، با استفاده از شماره مجازی می‌توانید با مشتریان خارجی بین‌المللی‌تان به طور مؤثرتری ارتباط برقرار کنید. خرید و استفاده از این شماره‌ها می‌توانید باعث بهبود تعاملات و ارتباطات‌تان با مشتریان شود. از آنجایی که مشتری مداری از رموز موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‌شود، خرید شماره مجازی برای هر شرکتی لازم است.

در این پست از بلاگ تخصصی تک نت قصد داریم روش‌های خرید شماره مجازی اینترنتی را معرفی کنیم. ابتدا نگاهی به شماره مجازی اینترنتی خواهیم داشت و پس از آن راه خرید این راهکار پرطرفدار را بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم به دنبال خرید شماره مجازی اینترنتی هستید، با این پست همراه باشید.

شماره مجازی اینترنتی به چه کاری می‌آید؟

شما می‌توانید با استفاده از شماره مجازی در هر یک از برنامه‌ها و وبسایت‌هایی که برای ثبت نام به شماره‌ی تلفن نیاز دارند، اکانت بسازید. از این شماره می­توانید به منظور تایید هویت در پیام رسان‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و… استفاده کنید. بعضی از سرویس‌ها هم وجود دارند که صرفا با شماره‌ی کشوری خاص فعال می‌شوند که می‌توان با خرید شماره‌ی مجازی از آن سرویس‌ها استفاده کرد.

شماره مجازی اینترنتی به چه درد می‌خورد؟

یکی از موانعی که موقع ساخت اکانت در وبسایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی رخ می‌دهد، عدم دریافت کد فعالسازی حساب است. به همین خاطر، ایرانی‌ها باید برای ساخت حساب در سایت‌های خارجی، شماره مجازی اینترنتی داشته باشند. با خرید و دریافت شماره‌های مجازی، کد فعالسازی دریافت خواهید کرد و با این کد امکان ثبت نام در سایت‌ها وجود دارد. یکی از سایت‌های پرکاربرد، پی پال است؛ امکان انتقال وجه از طریق این سایت به نقاط مختلف دنیا وجود دارد. برای اینکه از سایت پی پال نیز استفاده کنید، به شماره مجازی اینترنتی احتیاج خواهید داشت. به علاوه، شماره مجازی را می­توانید به شکل دائمی یا موقتی استفاده کنید. در واقع، برای استفاده از شماره‌های مجازی اینترنتی به سیم کارت احتیاج ندارید. شما می‌توانید بدون سیم کارت، در هر سایت و برنامه خارجی اکانت بسازید و تماس تلفنی با مخاطبین خود برقرار کنید. در واقع، با صرف هزینه کم و با استفاده از این شماره­ها و استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطات خود را بهبود ببخشید.

چگونه می­توانید شماره مجازی اینترنتی را خریداری کرد؟

از طریق برخی از سایت­ها می­توانید برای خرید شماره مجازی اینترنتی خارجی اقدام کنید. از بهترین سایت‌های برای خرید شماره‌های مجازی خارجی می‌توان به Nextiva،  Grasshopper و Google Voice اشاره کرد. شما می‌توانید برای خرید شماره مجازی اینترنتی کانادا و سایر کشور‌های خارجی به سایت گوگل ویس مراجعه کنید و اکانت خودتان را در سایت بسازید. بعد از ثبت نام در سایت گوگل ویس، امکان خرید شماره‌های مجازی برای کاربران فراهم می‌شود. با خرید شماره مجازی از این سایت، بدون محدودیت زمانی، شماره‌تان فعال می‌شود و برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت می­توانید از آن استفاده کنید.

خرید شماره مجازی برای فعالیت در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال

امروزه افراد زیادی به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال برای پیشرفت مالی بهتر آورده‌اند. اگر شما نیز قصد ورود به بازار رمز ارز‌ها را دارید، باید با شماره‌های مجازی بیشتر آشنا شوید. بعد از خرید شماره مجازی، می‌توانید در بازار ارز‌های دیجیتال حضور پررنگ‌تری داشته باشید. در واقع، کاربران می‌توانند با استفاده از شماره مجازی اینترنتی، با دقت و سرعت بالاتری، معاملات خود را در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهند. شما می‌توانید شماره مجازی مربوط به هر کشور را انتخاب کنید. در واقع، اگر قصد فعالیت در زمینه خرید ارز‌های مربوط به یک کشور را دارید، می‌توانید شماره مجازی همان کشور را سفارش دهید.

یکی از صرافی‌های معروف و فعال در زمینه خرید و فروش انواع ارز‌های دیجیتال، صرافی بایننس است. شما برای ورود به صرافی بایننس باید شماره خارجی داشته باشید. با استفاده از شماره ایرانی، امکان احراز هویت و ثبت نام در سایت وجود ندارد. در واقع، ساخت اکانت در این صرافی مستلزم داشتن اطلاعات دقیق و شماره معتبر است. ساکنین ایران نمی‌توانند برای ساخت اکانت در این صرافی اقدام کنند. بنابراین، افرادی که قصد خرید و فروش رمز ارز‌های صرافی باننس را دارند، باید برای خرید شماره‌های مجازی اقدام کنند. شماره‌های مجازی، ساخت اکانت را در صرافی بایننس راحت‌تر کرده است. در واقع، با خرید شماره مجازی اینترنتی، خودتان را به عنوان فردی خارجی معرفی می‌کنید.

خرید شماره مجازی رند دائمی ایران

با خرید شماره مجازی رند، همیشه قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان خود خواهید بود. اگر برای کسب و کار خود از این شماره‌های مجازی استفاده کنید، اعتبار کسب و کارتان نیز افزایش پیدا می‌کند. از کاربرد‌های مهم شماره‌های مجازی اینترنتی، امکان برقراری ارتباط با افرادی است که در خارج از کشور زندگی می­کنند. استفاده از شماره مجازی اینترنتی، حریم خصوصی کاربران را هم حفظ می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این شماره‌ها، مجهز بودن به سیستم تلفن گویا است. با وجود مزایایی که شماره‌های مجازی دارند، خرید و استفاده از آن‌ها بهترین انتخاب است.

آیا نگران به خطر افتادن امنیت‌تان با استفاده از شماره‌های مجازی هستید؟ با استفاده از شماره‌های مجازی، امنیت‌تان به خطر نمی‌اُفتد. شماره های مجازی رند دائمی را می توانید برای کسب و کارتان یا استفاده شخصی، سفارش دهید. لازم به ذکر است که تا به امروز هیچگونه محدودیتی نیز در زمینه استفاده و خرید و فروش شماره مجازی اینترنتی اِعمال نشده است. اما برای اینکه درگیر مشکلات قانونی نشوید، باید احتیاطات لازم را رعایت کنید. یکی از مهمترین شروط استفاده از شماره‌های مجازی، استفاده درست از این خطوط برای استفاده­های شخصی یا تجاری است. در صورتی که برای اهداف نادرست از شماره‌های مجازی استفاده کنید، با مشکلات قانونی مواجه خواهید شد.

نحوه استفاده از شماره مجازی اینترنتی

اگر به فکر خرید شماره مجازی رند ایران هستید، باید بدانید که با هیچ مشکل قانونی در صورت استفاده درست از این خطوط مواجه نمی‌شوید. هیچ یک از قوانین ایران این موضوع را نشان نمی‌دهد که خرید و استفاده از شماره مجازی غیرقانونی و خلاف مقررات است! در واقع، با خرید شماره‌های رند مجازی، هیچگونه خطری شما را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست. در کل، این خطوط را می‌توانید در کشور ایران بدون پیگرد قانونی استفاده کنید. البته، شاید قوانینی مبنی بر عدم استفاده از شماره‌های مجازی اینترنتی در ایران اِعمال شود؛ بنابراین اخبار مربوط به استفاده از این خطوط را پیگیری کنید. حتی سایت‌های داخلی ایران نیز در زمینه فروش شماره‌های مجازی رند اینترنتی فعالیت می‌کنند. بنابراین، بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید شماره مجازی رند ایران را خریداری کنید.

بهره‌مندی از شماره‌ مجازی اینترنتی با تکفون

یکی از راه‌هایی که می‌توانید یک شماره‌ مجازی دائمی داشته باشید، خرید سرشماره‌ی VoIP است. برای خرید این سرویس می‌توانید به ارائه‌دهندگان معتبر این سرویس مراجعه کنید. یکی از کامل‌ترین راهکارهای VoIP را تک نت با برند تفکون عرضه می‌کند. با استفاده خدمات تلفن VoIP تک نت می‌توانید یک محصول یکپارچه شامل اینترنت (فرقی نمی‌کند اینترنت TD-LTE بخواهید یا پهنای باند اختصاصی)، سرشماره‌ی دلخواه و البته سیستم مرکز تماس ابری را در اختیار داشته باشید.

سخن پایانی

در این پست از بلاگ تک نت در مورد خرید شماره مجازی اینترنتی و راهکار برتر آن در ایران صحبت کردیم. اگر شما هم برای کسب‌وکار خود یا صرفا ثبت نام در سایت‌ها و سرویس‌های خارجی و ایرانی که صرفا با شماره تلفن کار می‌کنند، شماره مجازی نیاز دارید؛ می‌توانید از سرویس‌های یکپارچه ابری تکفون استفاده کنید. با استفاده از سرویس تلفن اینترنتی VoIP نه تنها یک شماره‌ مجازی دائمی در اختیار خواهید داشت، بلکه از خدمات گسترده و متنوع تک نت هم بهره‌مند خواهید شد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.