تالار مقالات بروز تکنولوژی

سیاست‌های اپل درباره‌ی اپ استور شخص ثالث

در صورتیکه بیشتر از ۳۰ روز به خارج از اتحادیه اروپا سفر کنید، تا زمانی که به آنجا برگردید، قادر به بروزرسانی برنامه‌های شخص ثالث نصب شده در آیفون خود نیستید. اگر بیش از ۳۰ روز اتحادیه اروپا را ترک کنید، اپل اجازه نمی‌دهد نرم‌افزار آیفون به وسیله فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث نصب شود. اپل در روز پنج‌شنبه گفته است که می‌توانید در سفر‌های طولانی مدت از برنامه‌های بازار‌های جایگزین استفاده کنید؛ اما جهت دریافت آخرین نسخه باید به اتحادیه اروپا برگردید.

در حال حاضر، شرکت اپل اعلام کرد که اگر بیشتر از یک ماه از آیفون در اتحادیه اروپا استفاده نکنید، به بروزرسانی فروشگاه اپلیکیشن شخص ثالث را قطع خواهد کرد. این برای مسافران ناخوشایند به نظر می‌رسد. اپل خاطر نشان کرد که شما هنوز هم می‌توانید از فروشگاه‌های شخص ثالث برای مدیریت برنامه‌هایی استفاده کنید که قبلاً نصب کرده‌اید. کاربران در اتحادیه اروپا می‌توانند بازار‌های برنامه جایگزین را نصب کنند. کشور یا منطقه Apple ID شما باید روی یکی از کشور‌ها یا مناطق اتحادیه اروپا تنظیم شده باشد و شما در اتحادیه اروپا سکونت داشته باشید.

واجد شرایط بودن دستگاه شما برای بازار‌های برنامه جایگزین با استفاده از پردازشگر دستگاه مشخص می‌شود. به منظور حفظ حریم خصوصی شما، اپل اطلاعاتی را درباره مکان دستگاه شما جمع‌آوری نمی‌کند. اگر اتحادیه اروپا را ترک کنید، می‌توانید از برنامه‌هایی استفاده کنید که قبلاً از بازار‌های برنامه جایگزین نصب کرده‌اید. بازار‌های برنامه‌های جایگزین می‌توانند تا ۳۰ روز بعد از خروج از اتحادیه اروپا به روز‌رسانی شوند. با این حال، برای نصب بازار‌های برنامه جایگزین و برنامه‌های جدید از این بازار‌ها باید در اتحادیه اروپا اسکن باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.