تالار مقالات بروز تکنولوژی

Galaxy AI در نمایشگاه MWC 2024 در مرکز توجه سامسونگ قرار می‌گیرد

سامسونگ اجازه می‌دهد که گلکسی AI تمام توجهات را در سال جاری و در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به خود جلب کند. این شرکت از ماه قبل که سری Galaxy s24 معرفی شد، بخش بزرگی از قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را تولید کرده است. افرادی که از غرفه MWC در سال 2024  بازدید کردند، می‌توانند قابلیت هوش مصنوعی گلکسی را در محصولات سامسونگ مشاهده کنند. سری جدید گلکسی s 24 در مرکز توجه قرار می‌گیرد،؛ چون این شرکت چشم انداز جدیدی برای هوش مصنوعی دارد.

سامسونگ خاطر نشان کرد که هوش مصنوعی گلکسی را در بسیاری از محصولات مختلف از قبیل گلکسی بوک 4 و سری گلکسی واچ 6 و حلقه جدید گلکسی گسترش به کار خواهد گرفت. این شرکت تایید کرده است که در نمایشگاه MWC 2024 برای اولین بار گلکسی رینگ را به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت. قابلیت های galaxy Ai  بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت. Galaxy AI دارای امکاناتی از قبیل ترجمه زنده و دو طرفه تماس‌های تلفنی به صورت همزمان، جستجوی آنلاین آسان، خلاصه‌سازی راحت یادداشت‌ها و ویرایش پیشرفته عکس است.

به علاوه، سامسونگ در نمایشگاه، اطلاعات بیشتری درباره قابلیت‌های دوربی گلکسی اس ۲۴ ارائه داد. این شرکت نشان داد که دوربین این گوشی توانایی ثبت تصاویر با وضوح بالا در محیط‌های کم نور را دارد. حلقه هوشمند سامسونگ نیز دارای قابلیت‌هایی از قبیل پیگیری وضعیت سلامتی است که به کاربران در داشتن زندگی هوشمندتر و سالم‌تر کمک زیادی می‌کند. در این غرفه نمایشگاه، قابلیت‌های دیگر سامسونگ از قبیل Samsung Health و SmartThings به نمایش گذاشته می‌شوند. غرفه سامسونگ MWC 2024 در سالن 3 Fira Barcelona Gran Via قرار گرفته است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.