تالار مقالات بروز تکنولوژی

لیست بهترین بازی های ایفون رایگان 2023| معرفی 17 بازی

بهترین بازی های ایفون کدامند؟ از جذاب‌ترین بخش‌هایی که گوشی‌های هوشمند شرکت آیفون دارند، می‌توانیم به بخش بازی‌ها اشاره کنیم. در این بخش، بازی‌های هیجان انگیز زیادی گنجانده شده‌اند که هر کاربری به کمک آن‌ها می‌تواند چندین و چند ساعت از تایم فراغت خود را به لذت بردن از انجام بازی‌های رایانه‌ای سپری کند. در گوشی‌های آیفون، بازی‌ها روان‌تر و هیجانی‌تر انجام می‌شوند و سطح بالاتری دارند اما بزرگترین مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که خیلی از افراد هنوز که هنوز است با بهترین بازی‌های آیفون آشنایی ندارند. ما در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با این بازی‌ها آشنا کنیم و در مورد قابلیت گیمینگ گوشی آیفونتان بیشتر صحبت کنیم. شما برای نصب این برنامه‌ها به اینترنت td lte، وی دی اس ال، adsl  یا سایر اینترنت‌های پر سرعت نیاز خواهید داشت. با ما همراه باشید.

در تک نت بخوانید: اینترنت  adsl

بهترین بازی های ایفون 2023

هر سال که می‌گذرد، تلفن‌های برند آیفون هوشمندتر می‌شوند و به دنبال آن، بازی‌های جدیدتری هم برای این گوشی‌ها طراحی می‌گردد. برخی از این پلتفرم‌ها ممکن است مورد توجه کاربران قرار گرفته و موفق باشند اما برخی دیگر هم کاربر پسند نیستند و از سوی گیمرها طرد می‌شوند. تنوع بالایی که میان این پلتفرم‌ها وجود دارد باعث شده است که خیلی از افراد نتوانند بهترین بازی‌های ایفون را اننخاب کنند؛ اما اگر با انواع بازی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید، این کار برایتان آسان‌تر خواهد بود.

در تک نت بخوانید: اینترنت گیمینگ

بازی‌های آیفون در ژانرهای مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام موضوعات خاصی دارند. این بازی‌ها بری هر سن و سالی هم مفید هستند. جهت دانلود رایگان این بازی‌ها با اینترنت فوق پر سرعت تک نت، می‌توانید همین حالا اقدام کنید.

در تک نت بخوانید: مینی گیم چیست؟  معرفی 8 مینی گیم برتر سال 2023

 

بهترین بازی‌های آفلاین آیفون رایگان

همه ما می‌دانیم که امروزه بازی‌های آنلاین محبوبیت زیادی بین کاربران گوشی‌های آیفون دارند اما در این جا ممکن است برخی از افراد به دنبال بازی‌های آفلاین رایگان ایفون باشند. این بازی‌ها عبارتند از:

·         بازی سرقت بزرگ اتوموبیل (GTA San Anderas)

بهترین بازی‌های آیفون

یکی از بهترین بازی‌های آفلاین آیفون، بازی جی تی آی است که هیچ محدودیت مکانی در آن در نظر گرفته نشده است. این بازی یکی از شاهکارهای عرصه آفلاین به شمار می‌آید و توسط شرکت راکستار طراحی و منتشر شده است. شما در این بازی به انجام هیچ کاری اجبار نخواهید شد. پس در هر جای جهان، هر کاری که دوست دارید را انجام خواهید داد. به راستی که این کارها می‌توانند لذت فراوانی را برای کاربران گوشی‌های آیفون به همراه داشته باشند. با توجه به این که بازی سرقت بزرگ اتوموبیل (GTA San Anderas) یکی از بهترین بازی‌های آیفون است، ارزش دانلود آن نیز بسیار زیاد است.

·         بازی ماینکرفت (Minecraft)

بهترین بازی‌های آیفون

یکی دیگر از بهترین بازی‌های آیفون آفلاین، بازی ماینکرفت است. اگرچه گرافیک این بازی خیلی ساده و ابتدایی است اما این امر دلیلی بر عدم محبوبیت این بازی نیست. در بازی مذکور، شما می‌توانید نقشه و مپ مورد نظر خود را به وجود بیاورید و با دوستان و همراهان خود، در آن مپ ( موقعیت مکانی )  قرار بگیرید. در این بازی، دو حالت وجود دارد که ارتباط شما با یک بازیکن دیگر را فراهم می‌کند. اولین حالت، اشتراک گذاری وای فای است و دومین حالت استفاده از اینترنت است. البته اگر بخواهید تنها بازی کنید، نیازی به اینترنت نخواهد بود. بدون شک شما هم از این بازی خوشتان خواهد آمد و از انجام آن پشیمان نخواهید شد. کافی است همین حالا بهترین بازی‌های ایفون را دانلود کنید!

·         بازی ترافیک ریسر (Traffic Racer)

بهترین بازی‌های آیفون

بازی بعدی که به صورت آفلاین و در سیستم‌های عامل آیفون انجام می‌شود، بازی ترافیک ریسر است. در این بازی، شما به عنوان یک فرد راننده مأموریت‌های مختلفی دارید. باید از ماشین‌ها جلو بزنید، ماموریت‌های پلیسی را به انجام برسانید و با پولی که جمع می‌کنید، بهترین ماشین را بخرید. شاید تصور کنید که انجام این بازی آفلاین آسان است اما از همین جا اعلام می‌کنیم که سخت در اشتباه هستید. این بازی در عین سادگی، پیچیدگی‌هایی دارد که هر آن می‌توانند شما را از عرصه رقابت خارج کنند. به هر میزان که پیشروی شما بیشتر شود، لول بازی افزایش یافته و بازی سخت‌تر خواهد شد. شاید بتوان گفت که یکی دیگر از بهترین بازی‌های ایفون، همین بازی است.

 

·         بازی وکتور

بهترین بازی‌های آیفون

بازی آفلاین دیگری در گوشی‌های آیفون وجود دارد که وکتور نامیده شده است. این بازی نه تنها در گوش آیفون بلکه در تمامی گوشی‌ها و سیستم‌های عامل قابلیت اجرا شدن دارد. وکتور را یک بازی دو شخصیتی می‌دانند که شخصیت آن همواره در معرض تعقیب است و همواره باید گریز داشته باشد. برای این که خودتان را در بازی وکتور از مخمصه نجات دهید، باید از حرکات مختلف استفاده کرده و موانع را پشت سر بگذارید. در غیر این صورت بازنده خواهید شد. اگرچه گرافیک بازی وکتور گرافیکی دو بعدی است و حالت سه بعدی ندارد، اما این چیزی از ارزش‌های این بازی لذت بخش کم نمی‌کند. اگر بتوانید با بهترین اینترنت گیمینگ این بازی را پیش ببرید، نور علا نور می‌شود!

·         بازی پلنتس and زامبی 2 (Plants Vs Zombie 2)

بهترین بازی‌های آیفون

بازی زامبی از همان اوایل که تولید و انتشار پیدا کرد، محبوب دل‌ها شد. این بازی هم اکنون در نسخه‌های به روز رسانی شده در دسترس است و می‌تواند لحظات خوبی را برایتان رقم بزد. در بازی زامبی شما باید جان خودتان را حفظ کنید اما چگونه؟ مشخص است. باید ورود زامبی‌ها به خانه را کاهش دهید. آن هم با استفاده از گیاهانی که توسط خودتان رشد داده می‌شوند. این بازی در آغاز بسیار ساده انجام می‌شود اما مرحله به مرحله که از آن می‌گذرد، بازی سخت‌تر اما هیجان انگیزتر می‌شود. امروزه یکی از بازی‌های خفن برای آیفون را همین بازی زامبی می‌دانند که بازی خاطره انگیزی هم هست.

·         بازی سابوی سرف (Subway Surfers)

بهترین بازی‌های آیفون

آخرین بازی آفلاینی که جا دارد در اینجا به آن اشاره کنیم، بازی سابوی سرف است. در این بازی، شما باید مدام بدوید و از دست مسئول راه آهن فرار کنید اما در همین حین باید حواستان به موانع هم باشد تا گیر نیفتید و از بازی عقب نمانید. اگر به هنگام انجام بازی سابوی سرف اینترنت خود را وصل نمایید و بالاترین رکورد را بزنید، این رکورد به نام شما ثبت خواهد شد.

لازم به ذکر است که به هنگام انجام این بازی دستان شما باید سرعت عمل زیادی داشته باشند و تمرکز شما باید زیاد باشد. همچنین چشم شما از روی صفحه برداشته نشود. پس برای به چالش کشیدن اعضای بدن خودتان می‌توانید از این بازی هیجانی بهره ببرید. سابوی سرف در میان بازی‌های آیفون در انواع گوناگون، محبوبیت زیادی دارد و دانلود آن نسبت به سایر بازی‌ها بیشتر است. جهت دانلود و انجام این بازی می‌توانید از بهترین اینترنت گیمینگ شرکت‌های سرویس دهنده اینترنتی، بهره مند شوید.

در تک نت بخوانید: طراحی اتاق گیمینگ + انواع مودم گیمینگ

انواع بازی‌های آنلاین آیفون

در کنار بازی‌‌‌های آفلاین، می‌توانید از بازی‌های آنلاینی که مخصوص سیستم عامل آیفون طراحی شده‌اند نیز استفاده کنید. این بازی‌ها تنوع زیادی دارند و برای هر سن و سالی هم مناسب هستند:

·         بازی Linn: Path of Orchards

بهترین بازی‌های آیفون

یکی از سرگرم کننده‌ترین و بهترین بازی‌های آیفون آنلاین که در کشور ما طراحی و ساخته شده است، بازی Linn: Path of Orchards است. این بازی جذاب داستان خاصی ندارد. در هر مرحله از این بازی، شما به عنوان شخصیت اصلی باید به سمت دروازه‌هایی که پیش رویتان قرار دارند، حرکت کنید و این دروازه‌ها را فتح نمایید. در مراحل ابتدایی، بازی آسان است اما با پیشروی بیشتر، درجه سختی بازی هم افزایش پیدا می‌کند. در طول هر مرحله یک سری آیتم خاص برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که هر فردی با تلاش و ابتکار خود، می‌تواند این آیتم‌ها را از آن خود کند. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که هر فردی با هر سلیقه‌ای و با هر روحیه‌ای می‌تواند از انجام آن لذت ببرد.

·         بازی Among Us

بهترین بازی‌های آیفون

بازی Among Us یکی از بازی‌هایی است که در ابتدا چندان مورد توجه قرار نگرفت؛ اما‌ چندی بعد، گیمرهایی که انواع و اقسام بازی‌های آیفون را انجام داده بودند، این بازی را بسیار مناسب و بسیار سرگرم کننده تلقی کردند. در حال حاضر، بازی Among Us یکی از پر بیننده‌ترین بازی‌های آنلاین آیفون به شمار می‌آید که برای تمامی گروه‌های سنی هم مناسب است.

در این بازی، شما باید ابتدا سفینه فضایی خود را تجهیز کرده و آماده نمایید. سپس خائنانی که در میان شما وجود دارند را شناسایی کرده و آن‌ها را به قتل برسانید. عدم شناسایی این خائنان باعث باخت شما در بازی خواهد شد. این را بدانید که این بازی ماجراجویانه بسیار سخت انجام می‌شود؛ چرا که پیدا کردن یک فرد خائن از میان دوستان و همکاران در بازی، کار آسانی نیست و پیدا نکردن آن نیز باخت را در پی دارد. تنها افرادی می‌توانند در بازی Among Us به موفقیت برسند که هشیار باشند و هوشمندانه عمل کنند.

·         بازی BombSquad

بهترین بازی‌های آیفون

به جرئت می‌توانیم بگوییم که مفرح‌ترین و بهترین بازی های ایفون، بازی BombSquad است که چند سالی است طراحی شده است. این بازی یک فرق بزرگ با سایر بازی‌های آنلاین آیفون دارد و این فرق هم این است که می‌توان به راحتی آن را به طور چند نفره انجام داد.

برای این کار کافی است که از طریق وای فای با سایر تلفن‌های هوشمند آیفون ارتباط برقرار کنید و بازی را به صورت چند نفره انجام دهید. از نظر بصری می‌توانیم بگوییم که این بازی منحصر به فرد، یک بازی بسیار زیبا است که از نقش‌های گرافیکی جذابی بهره مند شده است.

 

در تک نت بخوانید: معرفی 20 بازی از بهترین بازی های اندروید آفلاین

·         بازیModern Combat 5

بهترین بازی‌های آیفون

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی بهترین بازی های ایفون در سبک تیر اندازی می‌رسد. یکی از بهترین بازی‌های تیر اندازی، بازی Modern Combat 5 است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. این بازی توسط استودیو گیم لافت طراحی و عرضه گردید است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.‌ بازی تیر اندازی مخصوص آیفون یک بازی شدیدا داستانی و شدیدا رقابتی است که در آن شخصیت اول مسئول از بین بردن تمامی شخصیت‌های شرور و مبارز در داستان است. شما به عنوان یک شخصیت واقعی در این بازی ایفای نقش می‌کنید و باید اقدامات مختلفی را برای حمله به تروریست‌ها انجام دهید.

عوض کردن خشاب تفنگ، سنگر گرفتن، حرکت به سمت جلو، نشستن در مواقع خاص و هدف گیری دقیق همه و همه در این بازی لازم هستند. در صورتی که به تمامی این اقدامات توجه داشته باشید، به هیچ عنوان بازنده نخواهید شد. این بازی جدا از این که به صورت تک نفره انجام می‌شود، دارای که نسخه پیشرفته‌تر هم هست که در آن قابلیت انجام بازی به صورت گروهی گنجانده شده است. شما برای انجام این بازی از بهترین بازی‌های آیفون که به صورت آنلاین اجرا می‌شوند، به اینترنت‌های فوق پرسرعت نیاز پیدا خواهید کرد.

·         بازی Titanfall: Assault

بهترین بازی‌های آیفون

 

در کنار تمامی بازی‌های محبوب آنلاینی که بر روی آیفون نصب می‌شوند، بازی Titanfall: Assault نیز وجود دارد. این بازی مهیج کارتی کاملا نوپا است و مدت زیادی از طراحی آن نگذشته است؛ اما در همان مدت، توجه بسیاری از گیمرهای آیفون را به خود جلب کرده است. بازی مذکور در استودیو اکسون تولید شده است و می‌تواند یک بازی رقابتی مفرح هم باشد.

در این بازی، پنج نقشه مختلف وجود دارند که در همان ابتدای ورود به بازی قابل دسترسی نیستند. این نقشه‌ها زمانی قابل دسترسی خواهند بود که شما چند مرحله را پیش رفته باشید و امتیاز لازم را به دست آورده باشید. در انجام بازی Titanfall: Assault چند کارت مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرند که به کمک آن‌ها باید سه پایگاه را برای خود انتخاب کنید. پس از همان ابتدای کار در مصرف کارت صرفه جویی کرده تا در مراحل انتهایی با کمبود کارت مواجه نشوید‌. در این صورت رقیبتان بر شما برتری پیدا خواهد کرد. اگر یک بار این بازی را انجام دهید، دیگر از انجام آن دست نخواهید کشید.

 

در تک نت مطالعه کنید: سه روش کسب درآمد از بازی

·         بازی NBA Jam

بهترین بازی‌های آیفون

سیستم عامل آیفون برای آن دسته از افرادی که عاشق بازی‌‌های ورزشی مثل والیبال، فوتبال یا بسکتبال هستند، این بازی مهیج را طراحی کرده است؛ یعنی بازی NBA Jam! البته این بازی با بازی‌‌های ورزشی متفاوت است. در بازی‌های ورزشی، برد و باخت مهم است اما بازی NBA Jam یک فضای سراسر خنده و شادی است. کاراکترهای طراحی شده در این بازی، اندازه‌ی یکدیگر نیستند و همین امر باعث شده است این بازی سبک تفریحی پیدا کند.

در بازی NBA Jam، شما می‌توانید تیم محبوب خود را پیدا کنید و با نقشی اساسی وارد بازی شوید، اما در همین حین لازم است که تمامی نکات مربوط به بازی را هم رعایت کنید. هنگام انجام بازی، حرکات عجیب و غریبی از بازیکنان حاضر در بازی مشاهده می‌شود که این حرکات با تخیل همراه شده و بیشتر شبیه حرکات فوتبال هستند تا حرکات بسکتبال! البته نیازی نیست که تعجب کنید. شاخصه اصلی که این بازی همین عجیب و غریب بودن حرکات کاراکترها و حتی ظاهر آن‌ها است!

·         بازی Vainglory

بهترین بازی‌های

به عنوان آخرین بازی از بهترین بازی های ایفون می‌توانیم به بازی Vain0glry اشاره کنیم. در ابتدا، این بازی تنها بر روی کامپیوتر نصب می‌شد، اما هم اکنون روی کنسول‌های خانگی و دستگاه‌های موبایل هم نصب می‌شود. هم اکنون این بازی از طرفداران زیادی برخوردار شده است. در این بازی تن به تن، وارد یک جنگل می‌شوید و با افرادی که در مقابل شما هستند، مبارزه می‌کنید. ابزارهای مختلفی وجود دارند که به قهرمان شدن شما کمک می‌کنند. با استفاده هوشمندانه از این ابزارها، می‌توانید بر رقیبان خود غلبه کنید و بازی را به نفع خود به پایان برسانید.

 

در تک نت مطالعه کنید: پنج پارامتر اینترنت گیمینگ چیست؟

بازی‌های رایگان آیفون

برخی از بهترین بازی های ایفون رایگان در دسترس همگان هستند. شما با استفاده از برترین اینترنت پهنای باند اختصاصی یا سایر سرویس‌های اینترنتی پر سرعت، می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کرده و به طور رایگان از آن‌ها استفاده کنید. برخی از این بازی‌ها در ادامه معرفی شده‌اند:

·         بازی GeoGuessr

 بازی‌های آیفون

بازی ماریو یکی از بازی‌های ماجراجویانه مخصوص آیفون است که شخصیتی معروف دارد. در این بازی، ماریو به همراه وسیله نقلیه خود از کوه، دشت و دمر و جنگل عبور کرده و می‌خواهد بر حریف خود پیروز شود. در این بازی ممکن است سهل انگاری شما باعث شود که رقیبانتان سریع‌تر از شما مقصد را فتح کرده و به پیروزی برسند اما با یک سری اقدامات هوشمندانه می‌توانید پوز رقیبان خود را به خاک بمالید.

·         بازی Real Racing 3

 بازی‌های آیفون

بازی ساده Real Racing 3 یک بازی رایگان و‌ مخصوص آیفون است که از طراحی گرافیکی مطلوبی برخوردار شده است. در این بازی شما در نقش یک کشاورز که در روستا زندگی می‌کند، پدیدار می‌شوید و مأموریت‌های مختلفی هم دارید.  پرورش حیوانات اهلی و بامزه، کاشت گیاهان، تمیز کردن زمین کشاورزی، شخم زدن آن و مواردی از این قبیل کامپریت‌های شما در بازی Real Racing 3 هستند. این بازی تا کنون موفق به دریافت جایزه‌های بین المللی مختلفی شده است و از گزینه‌های ذخیره خودکار نیز برخوردار گردیده است. برای آن دسته از افرادی که عاشق طرح‌های متنوع گیمینگ و گرافیک جذاب هستند، این بازی می‌تواند بهترین بازی آیفونی باشد که انتخاب می‌کنند.

·         بازی The Witness

 بازی‌های آیفون

یکی ازبهترین بازی های ایفون  و همچنین بهترین بازی پازل آیفون، بازی مذکور است. اگر شما هم مانند خیلی از افراد دیگر به دنبال یک بازی در سبک پازل هستید و طراحی‌های متنوع را می‌پسندید، می‌توانید از The Witnes بهره ببرید.

ماموریت شما در این بازی از یک جزیره مرموز و راز آلود آغاز می‌شود که شما به عنوان شخصیت اصلی آن بیدار می‌شوید و هیچ اطلاعاتی در مورد محیط پیرامون خود ندارید. بنابراین سوالاتی در ذهن شما به وجود می‌آید که باید این سوالات را با جور کردن پازل پاسخ دهید. البته قبل از آن باید سرنخ‌هایی را به دست بیاورید تا بتوانید به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. در این بازی که یکی از بهترین بازی‌های آیفون است، بیش از ۵۰۰ معما و چالش برای فرد بازیکن در نظر گرفته شده است. این فرد باید در جزیره وسیعی که در آن قرار دارد، کاوش کند، تمامی معماها را به جواب برساند و چالش‌ها را نیز پایان دهد. بدون شک بازی مذکور می‌تواند شما را مجذوب خودش کند و ساعت‌ها از اوقات فراغت شما را سلب نماید.

 

در تک نت بخوانید: اینترنت مناسب برای بازی آنلاین

·         بازی Shadowgun Legends

 بازی‌های آیفون

یکی دیگر از بازی‌های اکشن که به صورت چند نفره انجام می‌شود و رایگان است، بازی سبک شوتر است که  خوبی با سخت ‌افزارها و نرم ‌افزارهای آیفون هماهنگ می‌شود. این بازی، یک بازی افسانه‌ای به شمار می‌آید که در آن افراد باید با تهدید‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، مبارزه می کنند. در این بازی یک قهرمان افسانه‌ای وجود دارد که این قهرمان خود شما هستید. شما باید با مهاجمان بیگانه مقابله کنید و زمین را از دست این مهاجمان نجات دهید. بازی مذکور دارای ۲۰۰ مأموریت مختلف است که با انجام هر مأموریت امتیازی به امتیازات شما اضافه خواهد شد. این بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابلیت انجام شدن دارد. آنچه که مهم است این است که شما از تاکتیک‌های مختلف بهره ببرید و از ابزارهایی که دارید بهترین استفاده را کنید تا مهاجمان را کشته و زندگی خودتان را افزایش بهبود دهید.‌

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد ببهترین بازی های ایفون با شما صحبت کردیم و انواع و اقسام بازی‌های پرطرفدار آنلاین، آفلاین و رایگان آیفون را برایتان معرفی کردیم. بدیهی است که برای انجام بازی‌های آنلاین، باید از اینترنت‌های پر سرعتی مثل اینترنت adsl استفاده کنید. بازی‌های زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها به تازگی و برخی دیگر چندین و چند سال است که طراحی شده‌اند اما همگی آن‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این بازی‌ها هم اکنون با استفاده از بهترین اینترنت‌های تک نت قابل استفاده هستند.

سوالات متداول

  • ویژگی بهترین بازی آیفون چیست؟بهترین بازی های ایفون بازی‌هایی هستند که از فضای گرافیکی منحصر به فردی برخوردار شده‌اند، سرعت بالایی دارند، بدون پینگ انجام می‌شوند و به راحتی بر روی سیستم عامل آیفون نصب می‌شود.
  • بهترین بازی پازل آیفون کدام بازی است؟ امروزه طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده،The Witness را یکی از بهترین بازی‌های پازل آیفون می‌دانند.
  • برای دانلود بازی آیفون چه اینترنتی لازم است؟ برای دانلود این بازی‌ها بهتر است از اینترنت‌های پرسرعت رایج مثل اینترنت td lte یا اینترنت مخصوص گیمینگ استفاده کنید.
مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.