بهترین مرکز تماس تلفن اینترنتی | مرکز تماس هوشمند ویپ 2023
یکی از مهمترین بخشهایی که در یک شرکت وجود دارد، مرکز تماس تلفن است. برای برقراری ارتباط با مشتریان یک شرکت استفاده از این مراکز ضروری است. حال این که کدام مرکز را با کدام ویژگیها انتخاب کنیم، خود نکات مهمی دارد. امروزه تکنولوژیهای جدیدی به نام سیستم تلفنی ویپ به وجود آمدهاند و جای تلفنهای آنالوگ قدیمی را گرفتهاند. این تکنولوژیها باعث کاهش هزینههای ارتباطی، افزایش کیفیت ارتباطات و پاسخ دهی سریع شدهاند. در ادامه در مورد مرکز تماس اینترنتی و ویژگیهای آن صحبت خواهیم کرد. با تک نت همراه باشید
در این مقاله خواهید خواند:
مرکز تماس تلفن اینترنتی چیست؟
ممکن است افرادی که با سیستمهای تلفن اینترنتی آشنایی ندارند بپرسند که مرکز تماس چیست؟ مراکز تماس در ادارات مراکزی هستند که تمامی تماسهای ورودی و خروجی به کمک آنها سازماندهی میشود.
به دلیل این که مشتریان انتظارات زیادی از شرکتهای خدمات دهنده دارند و خواهان آن هستند که سریعاً به درخواست آنها رسیدگی شود، وقت زیادی برای منتظر ماندن ندارند. از این رو مرکز تماس باعث میشود که مشتریان سریعاً با مشاورین و پشتیبانان یک شرکت ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل مراکز تماس اهمیت زیادی پیدا کردهاند. مراکز تماس وظیفه پاسخگویی به مشتریان، پشتیبانی فنی از شرکتها و فروش را بر عهده دارند. معمولاً برای اطلاع رسانی در مورد طرحهای مختلف، تخفیفات و محصولات جدید در یک شرکت از مراکز تماس استفاده میشود.
چه کسانی به مرکز تماس تلفن اینترنتی نیاز دارند؟
امروزه تمامی سازمانها، ادارات و ارگانهایی که تماسهای تلفنی برای آنها فوق العاده مهم است، از خدمات مرکز تماس تلفنی استفاده میکنند. این ارگانها برای برقراری تماسهای صوتی، برقراری کنفرانسهای تلفنی و جلسات کاری به تلفن اینترنتی نیاز دارند. چنانچه خدمات تلفن اینترنتی از شرکتهای معتبر دریافت شود، قطعی و وصلی اینترنتی هم به کل از میان خواهد رفت.
شما مدیران و صاحبان فروشگاهها میتوانید با استفاده از مراکز تلفن به سوالات متداول مراجعین خود پاسخ دهید. همچنین به کمک این مراکز توانایی آن را خواهید داشت که وضعیت سفارشات را پیگیری کنید یا از مشتریان به کمک سیستم نظرسنجی تلفن نظر سنجی نمایید. اگر میخواهید کیفیت پاسخگویی را افزایش دهید و در کنار آن هزینههای برقراری تماس را پایین بیاورید، بهتر است که از مراکز تماس تک فون تک نت بهره ببرید. این مرکز تماس هوشمند، هرگونه محدودیتی را از سر راه کاربران برداشته است.
چرا ویپ بهترین مرکز تماس اینترنتی را دارد؟
همه ما میدانیم که در گذشته سیستمهای تلفنی به سیمهای مسی نیازمند بودند. مدتی بعد سیم کارتها روی کار آمدند. کاربران برای برقراری تماسهای خود به سیم کارت نیاز داشتند. امروزه سیستمهای مراکز تماس تلفن، به هیچ گونه سیم کشی مسی یا سیم کارت نیازی ندارند. این سیستمها بر پایه سیگنالهای آنالوگ فعال هستند. پس میتوانند به راحتی جا به جا شوند. صدای واضحی که با کیفیتی بالا در این سیستمها منتقل میشود، بدون نیاز به سیم کارت یا سیم مسی انجام میشود.
با استفاده از سیستم تلفنی ویپ میتوانید مکالمات را ضبط کنید و مراجعین را به صف تماس هدایت نمایید. همچنین توانایی آن را خواهید داشت که تماسهای دو طرفه ایجاد کنید. توجه داشته باشید که با استفاده از نرم افزار مرکز تماس بر روی موبایل هم میتوان از سیستم مرکز تماس تلفن بهره برد. در این حالت هیچ ابهامی در انتخاب این سیستمها وجود نخواهد داشت.
کانفیگ مرکز تماس تلفن اینترنتی
پس از این که دانستیم تلفن اینترنتی چیست، میخواهیم بدانیم که کانفیگ این تلفنها چگونه انجام میشود؟ امروزه شرکتهای خدمات دهنده زیادی و جود دارند که مرکز تماس تلفن را به سازمانها عرضه میکنند. این شرکتها سیستم تلفنی ویپ را بدون کد و برنامه نویسی ارائه میدهند. بنابراین اگر مخاطبی بخواهد از این سیستمها برای برقراری تماسهای کنفرانسی یا استفاده از تلفن گویا استفاده کند، قادر به انجام این کار نخواهد بود، چراکه باید هوشمندسازی و برنامه نویسی برای سرور انجام شود. از آنجایی که افراد خودشان به تنهایی دارای دانش فنی و تخصص انجام این کار نیستند، باید برون سپاری انجام دهند. بدون شک برون سپاری نیز هزینههای زیادی را در بر خواهد داشت.
خبر خوب این است که مرکز تماس تلفن تک نت از همان ابتدا برنامه نویسی شده است. پس با خرید سرویسهای تلفن اینترنتی تک نت میتوانید از خدمات مختلف و امکانات ویژه مثل برقراری تماسهای کنفرانسی یا قابلیت ضبط صدا استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید اینترنت فوق پر سرعت تک نت باعث شده است هر گونه پینگ یا قطع و وصلی از تلفنهای اینترنتی دور شود. پس میتوان با خیال راحت از این خدمات بهره برد.
مدیریت مرکز تماس تلفن
مدیریت مرکز تماس تلفن میتواند بسیار چالش بر انگیز باشد.به تمامی فعالیتهایی که در یک سازمان جهت کنترل تماسهای روزانه به کار گرفته میشوند، مدیریت مرکز تماس گفته میشود. آموزش دادن پرسنل، برنامه ریزی برای برقراری تماس، تعامل با مشتری، استفاده از سیستمهای تلفن اینترنتی و استخدام نیرو از جمله این فعالیتها هستند. مدیریت مرکز تماس میتواند با تکنیکهای گوناگونی مثل بیش فروشی یا فروش متقابل همراه باشد.
امروزه پاسخ دادن به تماسهای دریافتی و منتقل کردن این تماسها از بخشی به بخش دیگر از جمله وظایفی است که اهمیت مدیریت مرکز تماس را بیشتر و بیشتر کرده است. با داشتن استراتژی مناسب میتوان به بهترین شکل ممکن این مراکز را مدیریت کرد. این که افراد بهترین کارشناسان را استخدام کنند، این که یک تیم تماس داشته باشند و این که از سیستمها و فناوریهای جدید مثل ویپ بهره ببرند، میتواند در مدیریت تماسها نقش زیادی داشته باشد. علاوه بر آن باید فردی باشد که بر تماسها نظارت کند و کیفیت آنها را افزایش دهد. در چنین مواقعی شرکتها مجبور به استخدام مدیری هستند که تماسها و تعاملات آنها را سر و سامان دهد.
شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی
در حال حاضر چندین شرکت وجود دارند که مزایای ویپ را در اختیار افراد قرار میدهند. این شرکتها هر کدام ویژگیهای متعددی دارند. بسیاری از این شرکتها هنوز که هنوز است به درجه پیشرفتگی بالایی نرسیدهاند. اگر هم رسیده باشند، امکانات و ویژگیهای لازم برای هوشمند سازی مرکز تماس تلفن را ندارند. با این حال شرکت تک نت گامی نوین در این زمینه برداشته است و به کمک برنامه ریزی در سرورها، آنها را هوشمندتر کرده است. اگر قرار است بدون دغدغه به مدیریت مرکز تماس بپردازید، بهتر است که از همان ابتدا از خدمات تک نت بهره مند شوید.
مزایای خدمات مرکز تماس ویپ
اصطلاحات مرکز تماس زمانی به کار گرفته میشوند که تماسهای ورودی و خروجی توسط یک بخش خاص مدیریت شوند. مدیریت این تماسها میتواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. برخی از مزایای ویپ و سیستمهای تلفن اینترنتی در مراکز تماس تک نت عبارتند از:
- تک نت شمارههایی رند برای کاربران خود در نظر گرفته است.
- تعرفههایی که تک نت برای ارائه چهار شماره آخر به کاربران در نظر گرفته است، بسیار مناسب است.
- لازم به ذکر است که خدمات تک نت در هر جای ایران پاسخ دهی دارند. یعنی شما میتوانید با اینترنت tdlte تک نت در تمامی قسمتهای ایران بدون قطعی و وصلی از خدمات ویپ استفاده کنید. خدمات پس از فروش تک نت بسیار پیشرفته هستند.
- به کمک تک نت میتوانید به راحتی به سرورها دسترسی پیدا کنید و بدون کد نویسی از خدمات ویژه تلفن اینترنتی بهره ببرید. پس نیازی به برون سپاری هم نیست.
نتیجه گیری
مدیریت مرکز تماس تلفن کار آسانی نیست. برای انجام این کار باید برنامه ریزی داشته باشید و از برترین خدمات مرکز تلفن اینترنتی بهره مند شده باشید. شرکتها، ادارات و سازمانهای مختلفی که با مشتریان ارتباط دارند باید از مراکز تلفن استفاده کنند. امروزه تک نت برترین خمات کرکز تماس تلفن اینترنتی را بر پایه ی اینترنت و با نام ویپ عرضه میکند. این خدمات هزینههای مقرون به صرفهای دارند و از پشتیبانیهای پیشرفته بهره مند شدهاند. پس بهترین خدماتی هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.