تالار مقالات بروز تکنولوژی

لیست 10 تایی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید2023

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید کدامند؟ تفاوتی نمی‌کند که به کدام نوع از بازی‌ها علاقمند هستید، روحیه شما بازی‌های اکشن را می‌پذیرد یا بازی‌های ساده را! در هر صورت زمانی که صحبت از بازی‌های استراتژیک در میان باشد، هر کسی نسبت به آن‌ها علاقه نشان می‌دهد. به خصوص در دنیای امروزی که نرم افزارها و سخت افزارها پیشرفت زیادی کرده‌اند و همگان از موبایل و تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند. در حال حاضر بازی‌های زیادی وجود دارند که به عنوان بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید به کار گرفته می‌شوند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم برخی از این بازی‌ها را برای شما معرفی کنیم.  با تک نت همراه باشید!

ویژگی بازی‌های استراتژیک اندروید

بازی‌های استراتژیک همواره به عنوان دسته‌ای از بازی‌های قدیمی طرفداران خاص خود را داشته‌ است.  برخی از ویژگی‌هایی که بهترین بازی استراتژیک اندروید دارد عبارتند از:

·         وجود‌ واحدهای جنگی:

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در بازی‌های استراتژیک شما باید در نبردها شرکت کنید. نبردهای این بازی بین دو‌ گروه مختلف صورت می‌گیرند و سرعت عمل بالایی را می‌طلبند.

در تک نت بخوانید: بهترین روش کسب درآمد از بازی

·         امکان ارتقای بازی:

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید این است که قابلیت ارتقا یافتن دارند. با استفاده از منابع اقتصادی مختلفی که در این گونه از بازی‌ها وجود دارند می‌توان بازی را ارتقا داد. گیمرها اگر حین انجام این نوع از بازی‌ها از اینترنت گیمینگ استفاده کنند، عملکرد بهتری هم خواهند داشت. در سر تا سر بازی‌های استراتژیک منابعی وجود دارند که بازیکنان باید آن‌ها را جمع آوری کرده و‌ مورد استفاده قرار دهند.

·         نقشه در بازی‌های استراتژیک:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بازی استراتژیک اندروید دارد این است که در آن نقشه‌ای برای بهبود عملکرد کاربر طراحی شده است.  به این ترتیب بازیکن تسلط بیشتری بر فضای بازی دارد و می‌تواند منابع خود را به خوبی مدیریت کند.

انواع بازی‌های استراتژیک اندروید

بازی‌های زیادی برای سیستم‌های عامل اندروید در نظر گرفته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها با روحیات برخی از افراد هماهنگ هستند. بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین عبارتند از:

1.      بازی Plague Inc

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Plague Inc

یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید که در ابتدا قصد معرفی آن را داریم، بازی Plague Inc است. سال‌ها پیش از این که بیماری کرونا جهان را در بر بگیرد، بازی طراحی شد که ایده اصلی آن ساخت انواع بیماری‌ها در جهان است. بازیکنی که می‌خواهد به انجام بازی Plague Inc بپردازد، قبل از ورود به صفحه اصلی بازی، نوع بیماری که قرار است ساخته شود و مکان آن را بر روی کره زمین مشخص می‌کند. سپس این بیماری بر روی زمین نشر پیدا می‌کند. بازی تا آنجایی ادامه دارد که تمامی زمینیان با این ویروس تازه به دوران رسیده نابود می شوند. شاید این بازی به نظر ساده و حوصله سر بر برسد؛ اما زمانی که با تنوع بالا و ویژگی‌های آن آشنا شوید، مغلوب این بازی خواهید شد.

بازی Plague Inc یک جنبه فانتزی هم دارد که مطمئنا مورد پسند شما نیز قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با تولید ویروس‌ها و داروهای جدید نسل خون آشام‌ها و زامبی‌ها را احیا کنید و مجددا بر روی زمین به این موجودات اسکان دهید. هر کدام از مراحلی که در این بازی قرار دارند، می‌توانند هوش شما را وارد چالش کنند و هیجانات زیادی داشته باشند.

2.      بازی Clash of Clans

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
2. بازی Clash of Clans

یکی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین که می‌تواند به صورت آنلاین هم انجام شود، بازی کلش آف کلنز است. این بازی توسط استودیو Supercell ساخته شده است. اوایلی که این بازی وارد بازار بازی‌های کامپیوتری شد، به معنی واقعی غوغا به پا کرد. خیلی از گیمرهایی که با استفاده از اینترنت پر سرعت به انجام بازی‌های استراتژیک می‌پرداختند، این بازی را انتخاب کرده و آن را انجام دادند. هم اکنون هم میزان محبوبیت این بازی جایی برای معرفی آن ‌نگذاشته است؛ چرا که همگان آن را می‌شناشند.

در این بازی بازیکنان باید مدام به یکدیگر حمله کرده و اموال یکدیگر را غارت کنند. در کنار حمله، فرد باید بتواند از اموال خود دفاع کند و این کار راحت نیست. به همین دلیل افرادی که بازی کلش آف کلنز را به عنوان بهترین بازی استراتژیک قدیمی انتخاب می‌کنند، باید آزمون و خطاهای زیادی انجام داده باشند تا به یک گیمر حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوند.

ناگفته نماند که یکی از پر طرفدارترین بخش‌هایی که کلش آف کلنز دارد، جنگ اتحادها است. در این بازی افراد می‌توانند با هم گروهی‌های خود نیز رقابت کنند و روز به روز امتیازات خود را افزایش دهند. این بازی یکی از بهترین بازی‌ها به شمار می‌آید که استفاده از انواع استراتژی را امکان پذیر می‌کند. بنابراین فرد می‌تواند با استفاده از این بازی خلافیت خود را نیز به کار گیرد.

در تک نت بخوانید: لیست بهترین بازی های آیفون در 2023

3.      بازی Clash Royale

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Clash Royale

یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک ۲۰۲۲، بازی Clash Royale است. این بازی به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و توسط کمپانی سوپر سل ساخته شده است. کیفیتی که بازی Clash Royale دارد، نظیر ندارد. این بازی یکی از بازی‌های آنلاین چند نفره است که در آن بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و با استفاده از نیروها و کارت‌هایی که دارند نقشی در زمین بازی ایفا می‌کنند. این نیروها باید مدام به سمت جلو حرکت کنند تا بتوانند پیروز میدان شوند. کلش رویال جزو آن دسته از بازی های استراتژیکی است که مدام به روز رسانی می‌شود. بنابراین حتی اگر یک گیمر حرفه‌ای هم باشید و همواره با کلش رویال سر و کار داشته باشید، باز هم با دیدن محتواهای جدید این بازی سورپرایز خواهید شد.

4.      بازی Townsmen

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید بازی Townsmen است. این بازی بر سبک مدیریت و ساخت سازه ها است، اگر به این بازی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که به بهترین شکل ممکن مدیریت ساخت و ساز شهری را در یک بازی پیاده سازی کرده‌ند.

تغییر فصل‌ها، رخ دادن بلاهای طبیعی و خیلی از موضوعات این چنینی باعث می‌شوند که بازی مذکور جذاب‌تر از قبل شود و پیچیدگی این بازی افزایش پیدا کند. برای مثال یکی از قوانین بازی این است که شما در زمستان نمی‌توانید محصولی برداشت کنید. بنابراین باید به آذوقه‌ای که در انبار دارید متکی باشید. حال در تابستان باید در انبار آذوقه جمع کنید تا در زمستان محتاج دیگران نشوید. این سناریوها باعث می‌شوند که بازی به بهترین شکل ممکن مدیریت شود. این بازی به طور رایگان قابل دانلود است. اگر بخواهید به طور حرفه‌ای بازی را انجام دهید می‌توانید از نسخه‌های پولی آن نیز بهره ببرید.

5.      بازی Bad North

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Bad North

یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک آفلاین اندروید بازی Bad North  است. استراتژی اصلی که این بازی دارد، دفاع از قلعه است. این بازی آنقدر جذاب و با کیفیت طراحی شده است که بازیکن از همان لحظات اولیه که وارد بازی می‌شود، می‌‌تواند غرق در زیبایی این بازی شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به گرافیک هنری زیبا و موسیقی گوش ‌نواز اشاره کنیم که به هنگام بازی پخش می‌شود. این موضوع باعث شده است که تجربه‌ای بی نظیر برای یک گیمر خلق شود.

بسیاری از گیمرها با استفاده از اینترنت adsl این بازی را انجام می‌دهند. در این بازی شما باید در حال دفاع از قلعه‌های خود و نگهبانی از قلعه پادشاه را بکشید و جزیره را فتح کنید. شما در مقابل وایکینگ‌ها نیز باید مقاومت بالایی را به خرج دهید و خسارت‌های جانی را به حداقل برسانید؛ چرا که با کشته شدن نیروهای‌تان قدرتتان نیز کاهش پیدا می‌کنند. پس قبل از انجام این بازی به خوبی فکر کنید تا مجبور نشوید که مجدداً بازی را از سر شروع کنید. این بازی را می‌توان در رده بازی‌های آفلاین پولی به شمار آورد.

در تک نت بخوانید: طراحی اتاق گیمینگ چگونه انجام می شود؟

6.      بازی Mutant Year Zero: Road To Eden

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Mutant Year Zero: Road To Eden

بازی Mutant Year Zero: Road To Eden یک بازی استراتژیک کشور گشایی اندروید به شمار می‌آید که در آن شما باید با گروه‌هایی که در مقابلتان ایستاده‌اند مقابله کنید. در واقع شما در دنیایی بین بهشت و جهنم هستید و فضایی وحشتناک را مشاهده می‌کنید. در این دنیای وحشتناک شما باید مبارزان دیگر را شکست دهید تا از همه زودتر به بهشت برسید؛ چرا که ظرفیت بهشت زیاد نیست. این بازی با پخش موسیقی‌های دلنشین و جذاب همراه است. شما باید در این بازی، گروهی که دارید را تقسیم کنید و در مکان‌های مناسب کمین نمایید تا دشمنان خود را یکی پس از دیگری از پا در بیاورید.

7.      بازی Hearthstone

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Hearthstone

از دیگر بازی‌های کارتی که بر ساختار نوبتی پایدار است، بازی Hearthstone است‌. برای انجام این بازی باید مرحله به مرحله پیش برویم؛ اما این طور نیست که بدون فکر وارد مرحله بعد شویم؛ چرا که باید همانند یک قهرمان در این بازی ایفای نقش کنیم و قهرمان بودن هم به فکر کردن نیاز دارد. برای شکست دادن مخالفان خود باید از کارت‌های مختلفی که در بازی وجود دارند استفاده کنید. در این بازی ده قهرمان وجود دارند که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند. بازیکنان می‌توانند به نسخه‌های حرفه‌ای‌تری از بازی با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای دست پیدا کند.

8.      بازی Escapists 2

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Escapists 2

بازی Escapists 2 در میان بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید 2023 به چشم می‌خورد. در این بازی مهم ترین استراتژیکی که باید به آن عمل کنید، فرار از زندان است. یعنی باید برنامه‌های خود را طوری بچینید و از ابزار و تجهیزات طوری استفاده کنید تا در نهایت بتوانید از زندان فرار کنید. اما تا زمانی که موفق به فرار از زندان نشده‌اید، باید نقش یک زندانی نمونه را ایفا نمایید‌. یعنی نباید توجه بقیه به شما جلب شود. روش‌های مختلفی برای فرار از زندان در این بازی در نظر گرفته شده‌اند که بازیکن با استفاده از لوازم گوناگونی مثل رشوه دادن به نگهبان، ساختن سلاح، ایجاد شورش در زندان و مواردی از این قبیل می‌تواند از زندان فرار کند‌.

بازی مذکور دو سری مختلف دارد که در نسخه اول زندان‌ها کوچک هستند و دلگیر؛ اما در نسخه دوم زندان‌ها بزرگتر هستند و سناریوهای متنوعی هم برای نسخه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید این بازی استراتژیک اندروید را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید. گفته شده است که بازی Escapists 2 یکی از بهترین بازی‌های آفلاین هم هست.

در تک نت بخوانید: لیست 20 تایی از بهترین بازی های اندروید آنلاین و آفلاین2023

9.      بازی Mafia City

بهترین بازی های استراتژیک اندروید
بازی Mafia City

 

خیلی از افراد وجود دارند که بازی مافیا را یکی از بهترین بازی‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود می‌دانند. اگر قرار است با استفاده از اینترنت پهنای باند اختصاصی که سرعت فوق العاده‌ای دارد به انجام بهترین بازی استراتژیک آنلاین بپردازید، ما به شما بازی Mafia City را معرفی می‌کنیم. این بازی جذاب در یک شهر اتفاق می‌افتد که بازیکنان باید این شهر را گسترش و توسعه بدهند. در این بازی شما باید با به کار گرفتن خدمه‌ها و نیروهایی که دارید، بر رقبایتان غلبه کنید. مافیا این امکان را فراهم کرده است که هر کدام از بازیکنان به یک قبیله پیوند بخورند. با این قابلیت امکان متحد شدن افراد و موفقیت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سخن آخر

ما در این مطلب در مورد بهترین بازی استراژیک جنگی، غیر جنگی، آفلاین، آنلاین و بازی‌های مخصوص اندروید با شما صحبت کردیم. امروزه گیمرهای زیادی وجود دارند که می‌خواهند با استفاده از اینترنت tdlte بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید را انجام دهند. ناگفته نماند که شما می‌توانید با دریافت سرویس‌های اینترنتی پر سرعت از شرکت تک نت این بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برای دریافت بهترین سرویس های اینترنت همین الان با کارشناسان ما در تک نت در ارتباط باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.