تالار مقالات بروز تکنولوژی

Galaxy AI را می‌توانید در هر تلفن اندرویدی امتحان کنید

سامسونگ برنامه وب Try Galaxy را آپدیت کرده است. علاوه بر کاربران iOS ، صاحبان گوشی‌های اندرویدی نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. همه کاربران اندروید و iOS می‌توانند وب سایت Try Galaxy را مشاهده کرده و ویژگی‌های One UI 6.1 را در موبایل‌های  خود تجربه کنند.

سری جدید گوشی گلکسی اس 24 سامسونگ دارای ارتقاهای سخت افزاری است. شرکت سامسونگ، این گوشی‌ها را به One UI 6.1 مجهز کرده است که چندین ویژگی Galaxy AI را دارد. به منظور متقاعد کردن کاربران، سامسونگ نرم افزار Try Galaxy را با چند ویژگی Galaxy AI به روزرسانی کرده است. بنابراین این قابلیت را می‌توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود امتحان کنید. شما باید ببینید که این دستگاه، ارزش تبلیغات را دارد یا خیر.

در ابتدا، نرم افزار Try Galaxy برای سیستم عامل iOS راه اندازی شد. در واقع، این نرم افزار، توجه کاربران آیفون را به خود جلب کرد. در حال حاضر، سامسونگ اعلام کرد که برنامه Try Galaxy در اندروید در دسترس است. این شرکت به صاحبان گوشی‌های گلکسی اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار Samsung Galaxy را امتحان کنند. این نرم‌افزار شامل چند ویژگی هوش مصنوعی Galaxy مانند ترجمه زنده، دستیار چت، دستیار عکسبرداری و… است.

به منظور آزمایش ویژگی‌های  Galaxy AI، از مرورگر وب موبایل به سایت www.trygalaxy.com مراجعه کرده و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. برای کاربران گوشی‌های اندرویدی، وب سایت، نصب یک برنامه وب را توصیه می‌کند. به علاوه، نرم افزار Try Galaxy از 20 زبان پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید این قابلیت را بررسی کرده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.