تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ گوشی‌های جدید سری گلکسی A را معرفی خواهد کرد

سامسونگ به‌روزرسانی‌های پنج ساله را برای دستگاه‌های بعدی تأیید کرده است. شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A55 و A35 به احتمال زیاد در تاریخ 11 ماه مارس عرضه خواهند شد. سامسونگ تاریخ عرضه را تایید کرده است؛ اما اسمی از مدل هایی را فاش نکرد که عرضه خواهد کرد. همچنین، این شرکت تایید کرده است که گوشی­های سری گلکسی A به مدت پنج سال آپدیت خواهند شد.
سامسونگ به صورت رسمی، تاریخ عرضه گوشی­های جدید سری گلکسی A را تایید کرده است. اطلاعات حاکی از این است که گوشی­های گلکسی A55  و گلکسی A35 رونمایی می‌شوند. گوشی‌های جدید گلکسی A در تاریخ مارس ساعت 30: 2 به وقت محلی هند عرضه می‌شوند. هنوز هیچ خبری درباره عرضه این گوشی‌ها در ایالات متحده منتشر نشده است.

علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، جزئیاتی درباره گوشی‌های میان رده توسط سامسونگ ارائه شده‌اند. سامسونگ خاطر نشان کرد که گوشی گلکسی A55 دارای قابلیت Key Island خواهد بود. همچنین، مکان دکمه‌های صدا و پاور نیز در این دستگاه تغییر کرده است. همچنین، سامسونگ درباره قابلیت گوشی‌های جدید درباره عکاسی در نور کم صحبت می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A55 دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی باشد. به علاوه، می‌توان این انتظار را داشت که گوشی A35 با دوربین ۵۰ مگاپیکسل عرضه شود.

همچنین، برند سامسونگ خاطر نشان کرد که گوشی‌های سری A جدید دارای قابلیت به روزرسانی وصله‌های امنیتی خواهند بود. به نظر نمی‌رسد که این گوشی‌ها مانند گلکسی اِس ۲۴ دارای قابلیت به روزرسانی هفت ساله باشند. به علاوه، گلکسی A55 و A35 احتمالاً دارای قابلیت مقاومت در برابر گرد و خاک و آب هستند. گلکسی A54 و A55 دارای رتبه بندی IP67 خواهند بود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.