تالار مقالات بروز تکنولوژی

15.9 میلیون دستگاه تاشو در سال 2023 عرضه شده است

طبق آخرین گزارش سایت خبری  TrendForce، تقریباً 15.9 میلیون موبایل تاشو در سال گذشته عرضه شده است. این آمار افزایش 25 درصدی در مقایسه با سال قبل را نشان میدهد. بیشتر از 1.4 درصد از سهم بازار به گوشی های تاشو اختصاص داده شد. طبق اطلاعات منبع خبری، قیمت بالا و دوام کمتر گوشی های تاشو باعث شده است که کمتر مورد استقبال طرفداران قرار بگیرند.

سامسونگ در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند تاشو، سهم ۶۶ درصدی را در بازار دارد. این آمار در مقایسه با سال ۲۰۲۲ به میزان بیشتر از ۱۷ درصد کاهش پیدا کرد. احتمالاً فروش گوشی‌های سامسونگ تاشو در سال ۲۰۲۴ به میزان ۶۰ درصد کاهش پیدا کند. هواوی به دلیل تقاضای بیشتر برای خرید گوشی‌های تاشو در بازار چین، با کمتر از ۱۲ درصد از سهم بازار در ردیف دوم قرار دارد. طبق اخبار منتشر شده، هوآوی ممکن است که بیشتر از ۲۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص دهد. شیائومی نیز با سهم تقریباً ۵ درصدی، در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

اخبار حاکی از این است که احتمالاً در سال 2024، 17.7 میلیون دستگاه تاشو در بازار عرضه شود. این میزان، نشان دهنده افزایش تولید گوشی‌های تاشو به میزان 11 درصد است. تخمین‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۵، دو درصد از سهم بازار به محصولات تاشو اختصاص پیدا می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.