تالار مقالات بروز تکنولوژی

آخرین ابزار هوش مصنوعی اپل می‌تواند تصویر را بر اساس توضیحات شما متحرک کند!

شرکت اپل، از ابزاری برای متحرک‌سازی تصاویر استفاده می‌کند. در واقع، این شرکت از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر متحرک استفاده می‌کند. شرکت اپل درباره این نوآوری با عنوان Keyframer صحبت کرده است. رویکردهایی وجود دارد که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند طرح‌های تولید شده را اصلاح کنند؛ این به ویژه برای ساخت انیمیشن‌ها لازم است. تلاش‌هایی صورت گرفته است تا ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی جدید به نام Keyframer ساخته شود. Keyframer، به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر متحرک را با استفاده از تصاویر دوبعدی استاتیک به وسیله درخواست‌های زبان طبیعی ایجاد کنند.

برای ایجاد انیمیشن، فرد باید تصویر SVرا آپلود کرده و سپس، عبارت دلخواه خود را تایپ کند. در مرحله بعد، Keyframer، کد CSS را برای ساخت انیمیشن تولید می‌کند. کاربر می‌تواند با ویرایش مستقیم کد یا درج پیام‌های متنی اضافی، آن را اصلاح کند. نویسندگان توضیح می‌دهندKeyframer  به کاربران این امکان را می‌دهد که طرح‌های خود را صورت مکرر اصلاح کنند. در واقع، کاربران مجبور نیستند که هر بار، ساخت یک طرح جدید را شروع کنند.

یکی از جدیدترین نوآوری های اپل، متحرک سازی تصاویر با استفاده از مدل AI است. در هفته قبل، محققان اپل، مدلی از هوش مصنوعی را منتشر کردند. این مدل هوش مصنوعی از LLM  های چندوجهی برای ویرایش و متحرک سازی تصاویر استفاده می­‌کند. تحلیلگران گفته‌اند که شرکت اپل در اواخر سال یعنی زمان انتشار IOS18 ، نوعی قابلیت هوش مصنوعی مولد را در آیپد و آیفون در دسترس قرار می‌دهد. طبق گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ خاطر نشان کرد که ورژن بعدی نرم‌افزار شامل نسخه بهبودیافته سیری با قابلیت ChatGPT مانند هوش مصنوعی مولد است. ورژن بعدی، این ویژگی را دارد که بزرگترین به روزرسانی در صنعت تولید آیفون باشد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.