تالار مقالات بروز تکنولوژی

رونمایی از برنامه CARROT Weather با قابلیت جدید سه بعدی

اپلیکیشن CARROT Weather در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ اعلام کرد که برنامه‌اش در Apple Vision Pro از روز جمعه در دسترس است. در واقع، تاریخ انتشار CARROT Weather در Apple Vision Pro 2 ماه فوریه است. نسخه جدید این نوع اپلیکیشن دارای قابلیت‌های است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. لازم به ذکر است که بیشتر از یک میلیون برنامه iPad و iPhone  با اپلیکیشن Vision Pro دارای سازگاری هستند. با استفاده از برنامه  CARROT Weather، به پیش‌بینی‌های شگفت‌انگیزی در مورد شرایط آب و هوایی دسترسی خواهید داشت. اینکه شرایط آب و هوایی در طول روز چگونه است، برای بیشتر افراد اهمیت زیادی دارد. در واقع، برای کسانی که در بازه‌های زمانی مختلف در طول سال باید سفر کنند، استفاده از اپلکیشن مخصوص بررسی شرایط آب و هوایی لازم و ضروری است. اپلیکیشن‌های زیادی قادر به پیش‌بینی آب و هوا هستند؛ اما CARROT Weather  جزو پیشرفته‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

معرفی برنامه CARROT Weather

CARROT Weather، یکی از برنامه‌های معروف برای پیش بینی اوضاع آب و هوایی است که برای آیفون طراحی شده بود. اما این برنامه برای visionOS نیز دوباره طراحی و تولید شده است. اما شاید این سؤال شما هم باشد که برنامه CARROT Weather چه اطلاعاتی را نشان می‌دهد؟ در واقع، این اپلیکیشن، اطلاعاتی از قبیل پیش‌بینی آب و هوا به صورت روزانه، کیفیت هوا و زمان طول و غروب خورشید را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ورژن جدید برنامه CARROT Weather در قالب کُره سه بعدی طراحی شده است. نسخه جدید برنامه پیش‌بینی‌کننده آب و هوا CARROT Weather که کره سه بعدی است، سایر فاکتور‌ها از قبیل دما، سرعت، باد و شدت بارش باران را نیز نشان می‌دهد. به عقیده سازنده این اپلیکیشن، تماشای کره سه بعدی می‌تواند بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. این کره سه بعدی به کاربران کمک می‌کند که شرایط آب و هوایی را به وضوح کشف کنند. CARROT Weather در مقایسه با سایر برنامه‌ها، اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این برنامه، قادر به مشاهده اطلاعاتی از قبیل رطوبت، شدت باد، بارندگی و میزان دما خواهید بود. همچنین، این اپلیکیشن دارای رابط کاربری واضح و زیبایی است. فقط کافی است که روز مد نظر خود را در این اپلیکیشن انتخاب کنید تا اطلاعات مربوط به شرایط آب و هوایی را به دست‌آورید. شما می‌توانید به صورت روزانه و ساعتی با استفاده از این نوع اپلیکیشن، از شرایط آب و هوایی مطلع شوید. البته برای این که بتوانید از این برنامه بهترین استفاده را داشته باشید، بهتر است یک سرویس اینترنت پرسرعت مانند TD-LTE تهیه کنید.

برای پیگیری دیگر اخبار دنیای فناوری اطلاعات بلاگ تک نت را دنبال کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.