تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهنمای بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل 2022

بهترین سنسیوتی برای پابچی موبایل چیست؟ 🧐 اگر تا کنون به بازی‌های اینترنتی در فضای مجازی پرداخته باشید، حتما می‌دانید که در حال حاضر این بازی‌ها با پینگ همراه هستند. در واقع بازی‌های پابجی موبایل به چهار بخش اصلی تقسیم می شوند که هر کدام از این بخش‌ها دارای یک سری معانی خاص و یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد هستند. اگر دوست دارید که در بازی‌های خود همیشه برنده باشید، اگر می‌خواهید که تیر خود را در سریعترین زمان ممکن پرتاب کنید و یا اگر خواهان آن هستید که پتانسیل خود را در شکست رقیبان بالا ببرید، اولین قدم این است که از بهترین تنظیمات پابجی موبایل ۲۰۲۲ استفاده کنید. ما در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم تنظیمات سنسیویتی برای پابجی موبایل را خدمت شما معرفی کنیم و  ویژگی‌های این تنظیمات را نیز در هر کدام از سیستم‌های سخت افزاری برای شما بیان نماییم. در ادامه‌ی این مطلب با تک نت همراه باشید. 💥

💡دانستنی‌هایی در مورد سنسیویتی موبایل برای پابجی و کاهش پینگ

زمانی که صحبت از بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل به میان می‌آید، برخی از افراد تصور می‌کنند که بهترین تنظیمات سنسیویتی هم اکنون توسط آن‌ها به کار گرفته شده است اما زمانی که شما سیستم‌های مختلف خود را چک کنید، تازه متوجه می‌شوید که هنوز اقدام به استفاده از بهترین سنسیویتی نکرده‌اید و پینگ بازی پابجی خود را کاهش نداده‌اید. شاید دلیل این که در این بازی‌ها بازنده اعلام می‌شوید هم همین بی‌اطلاعی شما باشد.

فراموش نکنید برای لذت بردن از بازی شما نیازی به اینترنت نامحدود دارید وکه یکی از بهترین ها اینترنت TD lte تک نت می باشد.

💡هدف تنظیمات سنسیویتی چیست؟

تنظیمات سنسیویتی هدف مهمی دارند. این تنظیمات در واقع با هدف کنترل بازی و بهبود عملکرد شما در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و  کاربرد ساده‌ای هم دارند. یکی از گزینه‌های اصلی برای این که شما بتوانید بازی پابجی را در موبایل به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید، این است که تنظیمات ساده‌ی سنسیویتی که شامل چهار عنصر اصلی یعنی تنظیمات ساده، شیوع خط کش، نوع انتخاب رنگ و تنظیمات ظرفیت اسکوپ این را یاد بگیرید. این تنظیمات اگرچه ممکن است فرآیند طولانی مدتی داشته باشند و یا وقت زیادی را از شما سلب کنند اما در نهایت سبب بهبود عملکرد شما در بازی‌های مجازی به خصوص بازی پابجی می‌شوند.

یکی از راه‌هایی که شما را به سمت بهبود تنظیمات سنسیویتی موبایل هدایت می‌کند، کاهش پینگ موبایل است اما تا کنون به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان این پینگ را کاهش داد؟! ما در ادامه ضمن تعریف سنسیویتی و تنظیمات آن، به تعریف پینگ و راهکارهای کاهش آن هم می‌پردازیم. یادتان نرود که تک نت با ارائه‌ی بهترین اینترنت‌ها که از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار هستند، به شما کمک می‌کند که بهترین بازی‌ها را تجربه کنید و در آخر هم برگ برنده‌ی بازی را به دست بگیرید. 💥

بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

💡سنسیویتی پابجی موبایل چیست؟

پیش از این که با راه‌های تنظیم کردن سنسیویتی و بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل آشنا شوید، خوب است که ابتدا بدانید سنسیویتی چیست؟ 🧐 در واقع امروزه بازی پابجی موبایل به گونه‌ای طراحی شده است که در آن باید شما بتوانید به خوبی تیر را به هدف برسانید و شلیک کردن با مهارت بالا را یاد بگیرید. حال گاهی اوقات ممکن است پینگ‌هایی که در این زمینه وجود دارند، سبب ضعیف شدن عملکرد شما شوند اما همین که از قسمت تنظیماتی که بازی به شما ارائه کرده است وارد بخش سنسیویتی شوید و این بخش را به شکلی بهینه تنظیم کنید، می‌توانید تا حدود زیادی در راستای برنده شدن در بازی پابجی موبایل گام بردارید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. به عبارت دیگر سنسیویتی همان سرعت عملکرد شما در بازی پابجی در موبایل است

برای این که بهترین تنظیمات پابجی موبایل را در اختیار بگیرید‌، لازم است یک سری دستورالعمل‌های مشخص را که در ادامه ی این مطلب تک نت برای شما تبیین نمودیم را انجام دهید و در انتها هم به بازی کردن بپردازید. حال متوجه می‌شوید که تا چه انداز در راستای بهبود بازی مؤثر بوده‌اید.

💡پینگ چیست و چگونه می‌توان با استفاده از اینترنت پرسرعت آن را برای ‌پابجی موبایل از بین برد؟

ما در مطالب فوق چندین بار نام پینگ را آوردیم. شما هم تا کنون اگر بازی پابجی را در موبایل خود باز کرده باشید، حتما درنگ‌هایی را در فرآیند بازی و یا حتی در هنگام ورود مشاهده کرده‌اید. این درنگ‌ها همان پینگ بازی هستند که می‌توانند درصد موفقیت شما در این بازی را از صد به صفر کاهش دهند و رقیب را برنده‌ی بازی کنند. از این رو امروزه افراد پیش از این که بازی خود را در تنظیمات سنسیویتی بهینه‌تر کنند، باید به فکر کاهش پینگ این بازی‌ها باشند. کاهش پینگ پابجی هم فقط و فقط با توصل به اینترنت‌ فوق پرسرعت مانند اینترنت گیمینگ تک نت  به حصول می‌پیوندد. یعنی اگر شما اینترنت پرسرعتی را اختیار کنید و از طریق همین اینترنت به کاهش پینگ بازی‌های خود بپردازید، می‌توانید در نهایت لگد خوبی به حریف بزنید، تیر را به هدف برسانید و در این بازی بدرخشید. کافی است که همین حالا با کارشناسان ما در تک نت تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم، اینترنت‌های پرسرعت تک نت را به کار ببندید. حال می‌توانید بفهمید که بازی کردن بدون وجود پینگ تا چه اندازه می‌تواند لذت بخش باشد.

بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

💡تنظیمات دوربین برای بهبود عملکرد در بازی پابجی

باید بدانید که تنظیمات سنسیویتی قسمت دوربین بر روی سرعت چرخش شما در بازی پابجی تاثیر بسیار زیادی دارند. در حقیقت اگر شما در این بازی بخواهید شلیک دوربین را بهبود دهید و یا بخواهید اسکوپ‌های مختلف را با بهترین شلیک هدف قرار دهید، باید ابتدا تنظیمات سنسیویتی در بخش دوربین را بهینه کنید. حال زمانی که ما وارد بخش تنظیمات دوربین شویم، چند ستون که بر میزان سرعت و میزان شلیک برای اول شخص و سوم شخص وجود دارد را مشاهده می‌کنیم. حال باید این ستون‌ها را همان گونه که می‌خواهید، تنظیم نمایید. بسیاری از افرادی که تازه وارد بازی پابجی شده‌اند و از این بازی اطلاعات کافی ندارند، ممکن است اعداد این ستون‌ها را به صورت جا به جا تغییر دهند اما این را بدانید که اگر در حالت سوم شخص هستید، باید سرعت چرخش دوربین را که در عکس مشخص است، بر روی ۱۵۰ تا ۲۰۰ تنظیم کنید و اگر قرار است به عنوان اول شخص در این بازی حضور پیدا کنید، باید سرعت چرخش دوربین شما بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ باشد.

زمانی که شما رد دات یا هلو را در این بازی نشانه گیری کرده‌اید و باید سرعت دوربین خود را نیز بر پایه‌ی همین نوع از نشانه گیری تنظیم کنید، این سرعت بین ۵۰ تا ۱۰۰ متغیر است و زمانی که نشانه گیری خود را با اسکوپ ۲ انجام داده‌اید اما هنوز قصد شلیک کردن به هدف را ندارید، باید این عدد روی ۸۰ باشد. نشانه گیری با اسکوپ سه هم توسط اعدادی بین ۳۰ تا ۱۵۰ بهینه می‌شود و در نشانه گیری با اسکوپ چهار زمانی که قرار نیست شما شلیک کنید هم باید سنسیویتی را بر روی عدد ۱۰ تا ۲۵ قرار دهید. بدون شک تنها با این اعداد است که می‌توانید فرآیند بازی را به سود خود پیش ببرید. در اسکوپ‌های ۶ و ۸ هم باید این اعداد یعنی اعداد تنظیمات سنسیویتی بازی بر روی عدد ۵ تا ۱۰ قرار بگیرند تا تیر شما سریعتر به هدف بخورد و سرعت بازی شما هم بهبود پیدا کند.

بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

 

💡تنظیمات سنسویتی ads

تنظیمات ads زمانی به کار می‌‌آیند که شما می‌خواهید در هر بخش از بازی سرعت شلیک کردن و‌ چرخش دوربین را بهبود دهید. در این نوع از تنظیمات زمانی که شما اسکوپ‌های مختلف را برای شلیک کردن انتخاب کنید و یا زمانی که بدون شلیک کردن خود را در حالت اول شخص یا سوم شخص قرار می‌دهید، حساسیت دوربین شما کاهش پیدا می‌کند و یا متناسب با بازی بالا می‌رود. در میان تنظیمات سنسیویتی این نوع از تنظیمات هم با اعداد مشخصی باید مشخص شوند تا پینگ بازی را کاهش داده و عملکرد شما در پابجی را بهبود دهند. برای مثال زمانی که شما در حالت سوم شخص قرار گرفته‌اید، سرعت چرخش کاراکتری که انتخاب کرده‌اید باید بین ۸۵ تا ۱۰۰ قرار بگیرد اما این عدد در زمانی که شما هنوز قرار نیست به هدف شلیک کنید و در حالت اول شخص هم قرار گرفته‌اید، می‌تواند بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ متغیر باشد.

حال اگر کاراکتر شما به هنگام چرخش می‌خواهید هلو یا رد دات را در بر بگیرد و باید به آن شلیک کند، تنظیمات سنسیویتی باید در بین اعداد ۵۵ و ۶۵ باشند و در حالت شلیک با اسکوپ دو چرخش کاراکتر شما باید با سرعت ۳۷ تا ۴۵ انجام شود. اسکوپ‌های سه و چهار هم سرعتی بین ۲۵ تا ۳۵ را می‌طلبند اما اگر قرار است شما با اسکوپ ۶ و ۸ کاراکتر منتخب خود را در بازی بچرخانید تا شلیک گلوله تفنگ را انجام دهد، باید این اعداد بین ۱۰ تا ۲۳ قرار بگیرند. با استفاده از این نکات شما می‌توانید عملکرد خوبی در بازی داشته باشید. البته فراموش نکنید که این عملکرد خوب به یک اینترنت خوب و پرسرعت هم احتیاج دارد که شما می‌توانید آن را از طریق تک نت خریداری کنید. آن هم با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی!

بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

💡بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل برای گوشی سامسونگ

برای این که بهترین تنظیمات سنسیویتی پابجی برای سامسونگ را روی این برنامه در گوشی‌های سامسونگ پیاده کنید، ابتدا باید به بخش تنظیمات این گوشی‌ها بروید و سپس کدهای سنسیویتی را وارد کنید. حال که وارد بخش تنظیمات شدید، لازم است که قسمت‌های گرافیکی بازی، قسمت تنظیمات دوربین و قسمت تنظیمات ads را متحول نمایید تا یک بازی خوب داشته باشید اما پیش از آن لازم است که با استفاده از بهترین نرم افزار کاهش پینگ پابجی موبایل و یا با استفاده از پرسرعت‌ترین اینترنت‌هایی که تک نت به شما ارائه می‌کند، پینگ موجود در صفحات پابجی را به حداقل برسانید و یا به طور کلی آن را از بین ببرید. حال در بخش سنسیویتی پابجی برای سامسونگ وارد camera می‌شوید و این بخش را با استفاده از اعدادی که در مطالب فوق ذکر شد، بهینه می‌کنید. سپس وارد بخش ads شده و همانند بخش دوربین این قسمت را هم بر روی اعداد مشخص شده قرار می‌دهید. در مرحله‌ی بعد تنظیمات مربوط به نوع کاراکترها و گرافیک بازی را در این گوشی‌‌ها بهینه می‌کنید و در انتها هم این تنظیمات را ذخیره می‌کنید. فراموش نکنید که نوع گوشی شما که همان سامسونگ است و نوع عادتی که شما به عنوان یک بازیکن دارید، می‌تواند متفاوت باشد. از این رو ما در تک نت بازه‌های عددی گسترده را برای بهترین تنظیمات پابجی موبایل در نظر گرفته‌ایم‌ تا خودتان بر اساس این بازه، اعداد حقیقی را که به پیشرفت شما در بازی کمک هم می‌کنند پیدا کنید و سپس با استفاده از همین اعداد دست به ادامه ی بازی پابجی بزنید.

💡تنظیمات سنسیویتی موبایل x3 پرو

در گوشی‌های شیائومی هم شما باید همان دستورالعمل‌هایی که در قسمت سامسونگ‌ گفته شد را دنبال کنید. به این صورت که وارد تنظیمات بازی می‌شوید و گرافیک بازی را همان گونه که دوست دارید انتخاب می‌نمایید. حال باید خود را در حالت اپل شخص بازی و یا سوم شخص بازی قرار دهید و سپس ستپرالعمل‌هایی که در رابطه با تنظیم کردن سنسیویتی این بازی‌ها آمده‌اند را دنبال کنید و از این طریق بازی خود را بهینه سازید.

💡بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل ژیروسکوپ

حال نوبت به بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل در گوشی‌های ژیروسکوپ می‌رسد. ژیروسکوپ در گوشی سنسوری است که چرخش دستگاه را کنترل می‌کند و اگر تنظیمات بهینه‌ای داشته باشد، می‌تواند به بهترین شکل ممکن چرخش گوشی شما را بهینه سازد. این سنسورهایی که در گوشی‌های مختلف گنجانده شده‌اند، سبب می‌شوند که سیستم عامل گوشی از روی تنظیمات گوشی اطلاعات دقیق را به دست بیاورد و با استفاده از شتاب سنج، شتاب این حرکت را کنترل کند. حال ممکن است در اینجا سوال پیش بیاید که ژیروسکوپ چه نقشی در بازی پابجی دارد. باید بگوییم که این سنسور است که می‌تواند چرخش کاراکترها چرخش دوربین در پابجی موبایل را بهبود دهد. بنابراین زمانی که شما از سنسورهای ژیروسکوپ برای انجام بازی پابجی استفاده می‌کنید، باید تنظیمات این بازی را هم بر اساس همین سنسورها تدوین نمایید. این تنظیمات باید به شکل زیر باشند:

  • برای این کار شما ابتدا باید به صفحه بازی پابجی بروید و در این صفحه دکمه‌ی شلیکی را که در قسمت بالا و سمت راست قرار گرفته است را به مرز ۲۰۰ درصد برسانید. حال دکمه‌ی شلیکی که در سمت چپ این صفحه قرار دارد را باید حرکت دهید و آن را به سمت دکمه‌ی تغییر جهت کاراکتر ببرید.  پس از این، تنظیمات opacity دکمه‌ی سمت چپ را کاهش دهید و آپ را به طور ۱۸۰ درگه متحول کنید. حال نوبت آن می رسد که دکمه‌ی سمت چپ را به زیر دکمه‌‌های شلیک راست ببرید. در این حالت تمامی کلیدهای peek هم در زیر این دکمه‌ها قرار می‌گیرند.

 

بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
  • حال باید به سراغ تنظیمات حساسیت ads بروید. در این بخش از تنظیمات ads تمامی محدوده‌ها را باید روی یک درصد قرار دهید. در هر دو دیدگاهی که دوربین در آن‌ها وجود دارد باید حساسیت دوربین روی صد درصد باشد. بهتر است حساسیت دوربین و میانبرهای آن در سطح حداکثر قرار بگیرد تا شما عملکردی بسیار مناسب را در گوشی‌های ژیروسکوپ مشاهده کنید. توجه داشته باشید که اگر گوشی موبایل شما از ژیروسکوپ برخوردار یبست، باید از بهترین سنسیویتی پابجی موبایل برای موبایل بدون ژیروسکوپ استفاده کنید که این هم خود مراحل گوناگونی دارد.

تلفن ثابت دیگر ثابت نیست. با خرید تلفن اینترنتی تکفون از شرکت تک نت بدون محدودیت مکانی و زمانی صحبت کنید.

 

💡همه چیز در مورد نحوه استفاده از کد تنظیمات سنسیویتی

آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که کد سنسیویتی پابجی موبایل چیست و یا کد سنسیویتی پابجی را از کجا وارد کنیم؟ 🧐 به طور کلی به تمامی کدهایی که در زمینه‌ی اعداد سرعتی و چرخشی ارائه شده‌اند، کد کاتاز گفته می‌شود که این کد باید در گوشی‌های مختلف با توجه به دستورالعمل‌های گوناگون وارد شود.

TPP Camera: 195-200%

TPP Shoulder Camera: 110-120%

FPP Camera: 185-190%

FPP Shoulder Camera: 115-120%

Iron Sights: 180-190%

Red Dot and Viper: 90-100%

2x Scope: 95-100%

3x Scope: 80-90%

4x Scope: 75-80%

6x Scope: 35-40%

8x Scope: 20-25%

کدهایی که در اینجا وجود دارند، در حقیقت کدهایی هستند که برای گوشی‌های بدون ژیروسکوپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کدها بر اساس مناطق استقرار کاراکترهای شما و میزان سرعت چرخش این کاراکترها تعیین شده‌اند و اعدادی که با ان‌ها همراه است نشانگر محدوده‌ی قرار گرفتن تنظیمات هر بخش می‌باشد. نه تنها گوشی‌های بدون ژیروسکوپ بلکه گوشی‌هایی که ژیروسکوپ هم دارند از این کدها استفاده می‌کنند اما میزان  محدوده‌ی استقرار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.‌ به هر حال برای ما فرقی نمی‌کند که کد سنسیویتی پابجی چه چیزی است. بحث مهمی که در اینجا داریم این است که این کدها به بهبود فرآیند بازی ما کمک کنند و تا حدودی سبب شوند که ما گلیم خود را در پابجی از آب بیرون بکشیم. پس لازم است که شما برای انتخاب بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل ابتدا این نکات را در اختیار بگیرید و از نمونه کدهایی که در این مقاله ذکر شده‌اند هم بهره ببرید. البته این را هم بدانید که ‌تمامی مطالب ذکر شده در بخش حساسیت دوربین و یا حساسیت آ‌دی‌اس هم همگی از جمله کدهای هستند که شما می‌توانید در تنظیمات سنسیویتی پابجی از آن بهره بگیرید.

💡راهنمای بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

ما در مطالب فوق به صورت کامل در مورد بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل با شما صحبت کردیم. حال یک سری نکات مهم وجود دارند که شما هنگام انجام تنظیمات در این بازی باید مورد توجه قرار دهید تا بازی مطلوبی را که انتظار دارید، به حصول پیوند دهید. البته این نکات برای برخی از افراد کارامد هستند و برای برخی دیگر هم کارایی چندانی ندارند اما وظیفه‌ی ما در تک نت این است که مبانی و مباحث مربوط به سنسیویتی در گوشی‌های مختلف و سیستم‌های عامل گوناگون را در اختیار شما قرار دهیم. یادتان نرود که در این زمینه اینترنت های پرسرعت تک نت توانایی این را دارند که بهترین‌ها را برای شما رقم بزنند. برخی از نکات مهم برای تنظیمات سنسیویتی پابجی عبارتند از:

1.      از چهار انگشت استفاده کنید

شما باید برای این که در پابجی مانند الماس بدرخشید، از چهار انگشت خود به هنگام بازی کردن استفاده کنید و در نهایت هم تسلط خود بر کاراکترهای موجود در بازی را بالا ببرید. برخی از بازیکنان به اشتباه از دو یا یک انگشت بهره می‌گیرند اما خوب است بدانید که افرادی که در پابجی قهرمان می‌شوند، رازهای موفقیتی دارند و استفاده از چهار انگشت هم یکی از همین رازها به شمار می‌آید. پس چه خوب است که از همین حالا به بعد خودتان را عادت به استفاده کردن از ۴ انگشت در هنگام بازی در پابجی بدهید.

2.      تنظیمات سنسیویتی را انجام بدهید

همان طور که ذکر کردیم، باید بازی شما پینگ کمی داشته باشد تا بتواند بازیکنان را سریع‌تر حرکت دهد. نه تنها پینگ بلکه تنظیمات سنسیویتی این بازی هم باید بهینه شده باشند تا عملکرد خوبی را بر جای بگذارند. پس پیش از این که به انجام بازی بپردازید، خوب است با استفاده از نکات فوق تنظیمات سنسیویتی گوشی خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

3.      از کدهای حساسیت استفاده کنید

نکته‌ی بعدی در این زمینه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که شما اگر از کدهای حساسیت استفاده کنید، زودتر از حریفان می‌توانید این بازی را بهبود دهید. علاوه بر این، باید این کدهای حساسیت را بن اشتراک بگذارید. برای این کار ابتدا وارد بازی می‌شوید و پس از ورود به قسمت ستینگ، ینسیویتی بازی را انتخاب می‌کنید. در این بخش روی گزینه upload to cloud کلیک می‌کنید و از قسمت اشتراک گذاری کد مربوطه را با دیگران به اشتراک می‌گذارید.

یکی دیگر از خدمات شرکت تک نت پهنای باند اختصاصی است که می توانید برای شرکت ها  استفاده کنید و از سرعت زیاد و ثابت آن بهره مند شوید.

💡مزایای استفاده از تنظیمات سنسیویتی برای پابجی موبایل

  1. با استفاده از این تنظیمات در بازی پابجی همیشه برنده هستید.
  2. در حقیقت تنظیمات سنسیویتی هستند که می‌توانند پینگ بازی را کاهش دهند و عملکرد کاراکترهای شما را تسریع ببخشند.
  3. زمانی که شما از اینترنت پرسرعت برای انجام این بازی استفاده می‌کنید و تنظیمات سنسیویتی بهینه‌ای هم دارید، می‌توانید از پابجی کسب درآمد هم کنید و این خود به تنهایی بر تمامی مزایای تنظیمات سنسیویتی و بهینه کردن آن ارزش دارد.
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل
بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل

💡سخن پایانی

ما در مطالب فوق در مورد بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل با شما صحبت کردیم. سنسیویتی در واقع همان ویژگی است که بر سرعت کاراکترها و سرعت چرخش در این بازی دلالت دارد و می‌تواند آن را کاهش داده و یا بالا ببرد. آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که شما بدانید که سنسیویتی باید چه کدی را مورد استفاده قرار دهد و اصلا باید در چه بازه‌ای قرار بگیرد و یا چه تنظیماتی مناسب این سنسیویتی در گوشی‌های مختلف هستند. ما در این مطالب تمامی نکات را در اختیار شما قرار داده‌ایم اما اگر باز هم احساس می‌کنید که در  باره  بهترین سنسیویتی برای پابجی موبایل سوالی دارید که هنوز به پاسخ آن نرسیده‌اید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در تک نت تماس بگیرید و در صورت لزوم از اینترنت‌های پرسرعت تک نت و خدمات کاهش پینگ پابجی ما نیز بهره ببرید. 💥

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.