تالار مقالات بروز تکنولوژی

تفاوت اینترنت اشیا و هوش مصنوعی چیست؟|هوش مصنوعی به زبان ساده

سوالاتی مثل هوش مصنوعی چیست 🧐 یا اینترنت اشیا در هوش مصنوعی چه کاربردی می‌تواند داشته باشد، جزو سوالاتی است که امروزه در حوزه‌ی آی‌تی مورد بررسی قرار می‌گیرد. امروزه می‌بینیم که اینترنت اشیا نسبت به سال‌های گذشته دچار تغییرات و تحولات بسیار زیادی شده است و به دنبال آن، بیزینس‌های مربوط به هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های مرتبط نیز در حال گسترش و پیشرفته‌ شدن هستند. شما می‌‌توانید در هر زمان و هر مکانی از اینترنت اشیا که  می‌تواند اطلاعات و داده‌هایی گسترده را جمع و ذخیره کند، استفاده کنید. این کار از طریق سخت‌افزارها و ویژگی‌هایی که در دنیای اینترنتی امروزی وجود دارد، خود را به نمایش می‌گذارد. همچنین باید بدانید که اینترنت اشیا توانایی پردازش کردن اطلاعات مختلف را نیز دارد و با همین توانایی خود توانسته است مشکلات زیادی را از دنیای مجازی و اینترنتی حذف کند. به همین دلیل است که نمی‌توانیم از اهمیت این تکنولوژی و ارتباط گسترده‌ی آن با هوش مصنوعی چشم‌پوشی کنیم.

ما در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم بدانیم که هوش مصنوعی چیست و آینده‌ی آن به چه صورت خواهد بود. همچنین در تک نت شما را با برخی از شرکت‌های هوش مصنوعی و مزایایی که این شرکت‌ها می‌توانند در هوش مصنوعی به وجود بیاورند صحبت کنیم. علاوه بر این، اگر به دنبال این هستید که اطلاعات خود را در مورد کاربرد و ارتباط اینترنت اشیا و هوش مصنوعی به یکدیگر بدانید، خوب است ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

💡آشنایی با هوش مصنوعی به زبان ساده

در پاسخ به سوال هوش مصنوعی چیست باید بگوییم که هوش مصنوعی به یک علم نوپا و پیشرفته گفته می‌شود که  جزو علومی به شمار می‌آید که در حوزه‌ی رایانه یا آی‌تی حرفی برای گفتن دارند.  به ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانیم بگوییم که هدف از به وجود آوردن هوش مصنوعی این بوده که دستگاه‌ها بتوانند جای نیروی انسانی در زمینه‌های مختلف را بگیرند و میزان فشار کاری که ممکن است به نیروی انسانی وارد شود، کاهش پیدا کند. به همین دلیل امروزه می‌گویند که پاسخ به سوال هوش مصنوعی چیست باید با علم و اصطلاحات دال بر تعریف این هوش انجام بپذیرد.

به عبارت دیگر، هوش مصنوعی به مجموعه فناوری‌ها و علومی گفته می‌شود که توانایی آن را دارند که ماشین‌ها و ربات‌های پیشرفته و هوشمندی را تولید کنند تا این ربات‌ها در محیط‌های مختلف عملیات نیروی انسانی را انجام دهند و دیگر فشاری بر روی جسم نیروی انسانی نباشد.  این هوش بیشتر شبیه ماشین‌های کامپیوتری عمل می‌کند که قابلیت این را دارند که در کسری از ثانیه، تمامی اطلاعات مرتبط با حوزه‌ی مورد نظر شما را به دست بیاورند، بدون این که حتی ذره‌ای فکر کنند!

 هوش مصنوعی چیست

💡آینده هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟

پس از این‌که متوجه شدیم هوش مصنوعی چیست، وارد بحثی با عنوان آینده‌ی هوش مصنوعی می‌شویم. بدیهی است که هوش مصنوعی در گذشته چنین نبوده و در آینده نیز چنین نخواهد ماند چرا که این هوش روز به روز در حال بهبود یافتن است. 

طبق پیش بینی‌ها و نظریه‌هایی که در این زمینه ارائه شده‌اند،  گفته می‌شود که ممکن است هوش مصنوعی در آینده‌ای نه‌ چندان دور بتواند در تمامی زمینه‌های صنعتی، اداری و تجاری به جای نیروی انسانی به کار گرفته شود تا هم هزینه‌های مربوطه کاهش پیدا کند و هم دقت کار بالا برود.  ما همین الان نیز در دنیایی زندگی می‌کنیم که هوش مصنوعی بر بسیاری از لوازمات و ابزار آلات زندگی انسان حاکم شده است و با دستورات خود، مسیر حرکت این ابزارآلات را ترسیم می‌نماید.  مطمئناً این تحولات در آینده عمق بیشتری پیدا خواهند کرد و‌ حتی ممکن است در تمامی عرصه‌ها جایگزین نیروی  انسانی بشوند.

برخی از نظریه پردازان هوش مصنوعی می‌گویند که آینده ی هوش مصنوعی همین حالا پیدا است و  آینده، همین جامعه‌ی کنونی ما است. به نظر شما به کار بردن این عبارات چه‌ چیزی را می‌تواند تبیین کند؟

درست است! امروزه تحلیل داده‌ها و پردازش اطلاعات مختلف با استفاده از همین هوش صورت می‌گیرد و ما تقریبا می‌توانیم تاثیرات آن را به صورت گسترده در زندگی خود و دیگران مشاهده کنیم. پس می‌توانیم بگوییم که آینده، همین الآن است!

هوش مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از کاربردهای رایج هوش مصنوعی که امروزه شاهد آن هستیم، حضور هوش مصنوعی در لوازم خانگی منزل هست.

وقتی وارد یک اتاق تاریک می شوید، حسگرهای اتاق حضور شما را تشخیص می دهند و چراغ ها را روشن می کنند. این نمونه ای از ماشین های بدون حافظه است. برخی از برنامه‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی حتی می‌توانند الگوی استفاده شما را پیش‌بینی کنند و قبل از اینکه شما به صراحت دستورالعمل‌ها را بدهید، دستگاه‌ها را روشن کنند.

برخی از برنامه های هوش مصنوعی قادر به شناسایی صدای شما و انجام یک عمل بر اساس آن هستند. اگر بگویید «تلویزیون را روشن کن»، حسگرهای صوتی روی تلویزیون صدای شما را تشخیص داده و آن را روشن می کنند.

با دانگل Google و Google Home Mini، می توانید این کار را هر روز انجام دهید.

💡چگونه با توجه به تعریف هوش مصنوعی چیست، آن را یاد بگیریم؟

در جامعه‌ی امروزی پس از این که افراد با مفهوم هوش مصنوعی چیست آشنایی پیدا می‌کنند و یا حتی آن را در زندگی روزمره‌ی خود به وفور به کار می‌بندند، دوست دارند که هوش مصنوعی را یاد بگیرند. اما آیا به نظر شما این کار، کار آسانی است؟ شاید یادگیری هوش مصنوعی آسان باشد اما پیچیدگی‌های خاص خود را نیز دارد.

برای یادگیری و آموزش هوش مصنوعی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کمی به زندگی امروزی خودتان توجه کنید.  مسلما همه‌ی ما چندین بار در روز به صفحات اینترنتی و یا حتی اپلیکیشن‌های اجتماعی مراجعه می‌کنیم.  تمامی تکنولوژی‌هایی که این صفحات را سازماندهی کرده است، همان مفهوم هوش مصنوعی چیست را در بر می‌گیرد. یعنی  این هوش مصنوعی است که می‌تواند قابلیت دسترسی شما را از حد واقعی فراتر ببرد و افق‌های جدیدی را به روی شما بگشاید.

برای یادگیری هوش مصنوعی، 3 ترفند ساده وجود دارد:

  1. ریاضی، ریاضی و ریاضی

از آنجایی که تمامی مفاهیم موجود در تعریف هوش مصنوعی چیست با هوش ریاضی شما تطبیق پیدا می‌کند، باید به دنبال تقویت ریاضی خود باشید. در هر حوزه‌ای از هوش مصنوعی، شما به یکی از علومی که در ریاضی آموزش داده می‌شوند احتیاج دارید. برای مثال اگر می‌خواهید ماشین‌هایی را که بر هوش مصنوعی مبتنی هستند طراحی کنید، باید به مباحث مربوط به جبر خطی تسلط کامل داشته باشید. اگر قرار است  شما در شبکه‌های مجازی مختلف به عنوان یک پشتیبان فعالیت کنید، باید قدرت محاسبات خود در ریاضیات را به شکل شگفت‌انگیزی بهبود دهید. تازه، دقت داشته باشید که این اول ماجرا است و شما باید از تمامی ریاضیات از جمله بحث آمار و احتمالات نیز به خوبی سر در بیاورید.

  1. یک دست صدا ندارد!

ضرب‌المثل یک دست صدا ندارد را زمانی به کار می‌برند که انسان نتواند به تنهایی امور خود را سازماندهی کند. در هوش مصنوعی نیز این قاعده حاکم است. شما نمی‌توانید فقط با تکیه بر ریاضیات این هوش را به کار ببندید بلکه باید در گام‌های بعدی از مراحل یادگیری هوش مصنوعی، با علوم مربوط به پردازش یا تجزیه و تحلیل اطلاعات مختلف نیز آشنا باشید. این علوم می‌توانند علوم اجتماعی، سیاسی یا حتی علوم پزشکی را در بر بگیرند.

  1. با مباحث بازی کنید!

 در گام سوم از یادگیری هوش مصنوعی، باید با مباحث بازی کنید اما این امر چگونه تحقق پیدا می‌کند؟ امروزه برنامه‌ای به نام پایتون وجود دارد که می‌توانیم به بهترین شکل ممکن آموزش هوش مصنوعی با پایتون را در ذهن شما سازماندهی کنیم. 

هوش مصنوعی با پایتون می‌تواند شما را با زبان‌ برنامه‌نویسی آشنا کند و مباحث را به شیوه‌ای شفاف به استحضار شما برساند. به گونه‌ای که حتی شما نمی‌توانید باور کنید که مباحث فوق، همان مباحث پیچیده‌ای هستند که شما نمی‌توانستید آن‌ها را حل نمایید!

با این اوصاف می‌توانیم متوجه شویم که هوش مصنوعی چیست فقط به یک‌ حوزه‌ی علمی خاص مربوط نمی‌شود و می‌تواند با تلفیقی از علوم مختلف، ماشین‌ها و ابزارهای هوشمندی را به وجود بیاورد.

💡انواع شرکت‌ هوش مصنوعی کدامند؟

در کشور ما ایران، این که هوش مصنوعی چیست یا چه ارتباطی می‌تواند با زندگی انسان داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، شرکت‌های بزرگ و پیشرفته‌ای در این زمینه وجود دارند که تنها رسالت آن‌ها، هوشمندسازی هوش مصنوعی به وسیله‌ی تکنولوژی‌های روز دنیا است. این شرکت‌ها عبارتند از:

  • شرکت رباتیک وهوش مصنوعی عامر اندیش
  • شرکت هوش مصنوعی نوژان
  • شرکت هوش مصنوعی رایورز
  • شرکت هوش مصنوعی پارت
  • شرکت رباتیک و سازه‌های پیشرفته‌ی دیتامون
  • شرکت رباتیک و هوش مصنوعی دایکه
  • شرکت هوش مصنوعی ویراسنس
  • شرکت هوش مصنوعی آرمان رایان شریف
  • شرکت رباتیک سحاب
  • شرکت سازه‌های پیشرفته‌ی عصر گویش

این شرکت‌ها از نظر حوزه‌ی فعالیت و یا داده‌ها و خروجی‌های مختلف خود، شاهد تفاوت‌های بارزی هستند؛ اما به طور کلی تمامی آن‌ها در زمینه‌ی آی‌تی فعالیت دارند و با تجزیه و تحلیل داده‌های مختلف، می‌توانند به خوبی نیاز انسان‌ها در جامعه‌ی مدرن و پیشرفته‌ی امروزی به ربات‌ها و سایر ماشین‌های این چنینی را برطرف کنند. البته بسیار مهم است که این شرکت‌ها، مجوز و استانداردهای فعالیت را دریافت کرده باشند. شما عزیزان نیز اگر به دنبال اینترنت برای اتصال به شرکت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی هستید، می‌توانید از اینترنت تک نت که قابلیت پوشش‌دهی بسیار قدرتمندی را دارد، استفاده کنید. این اینترنت با هزینه‌ی کم و سرعت بالا به شما مشتریان گرامی ارائه می‌شود. 💥

💡اینترنت اشیا چیست؟

پس از این که با مباحث مربوط به هوش مصنوعی چیست آشنا شدیم، لازم است با اینترنت اشیا نیز آشنایی پیدا کنیم تا در نهایت به کاربرد اینترنت اشیا در هوش مصنوعی پی ببریم. به نظر شما اینترنت اشیا چیست؟  🧐آیا پیش زمینه‌ای در مورد آن دارید؟ 🧐 آیا اصلا نام اینترنت اشیا را پیش از این که با هوش مصنوعی مواجه شوید،شنیده بودید؟  🧐تک نت اینجا است تا تمامی سوالات بی‌پاسخ شما را به پاسخ برساند.

در اصل اینترنت اشیا به مجموعه‌ای از اینترنت‌ها گفته می‌شود که می‌توانند به تمامی اجسام اشیای بی‌جانی که در محیط پیرامون ما وجود دارند، جان‌بخشی کنند و آن‌ها را به دنیای اینترنت وارد نمایند.  هدف از به وجود آوردن اینترنت اشیا این بود که اجسام مختلف بتوانند کارهایی که انسان در انجام آن‌ها محدودیت دارد را به خوبی به انجام برسانند و دقت این عملیات را نیز افزایش دهند. 

شاید تصور کنید که اینترنت اشیا چیست با هوش مصنوعی چیست دو مفهوم کاملا مشابه هستند اما سخت در اشتباهید چرا که هر کدام از این مفاهیم، بر موضوعات خاصی دلالت دارند و نمی‌توانیم آن‌ها را هم‌ خانواده در نظر بگیریم. به همین دلیل است که ما لازم دیدیم با تک نت شما را از کاربردها و ارتباط اینترنت اشیا با مفهوم هوش مصنوعی چیست، بیشتر آشنا کنیم! 💥

 هوش مصنوعی چیست

💡کاربرد اینترنت اشیا در هوش مصنوعی

از آنجایی که بیشتر اشیا پیرامون ما به اینترنت متصل نشده‌اند و اینترنت اشیا هم باید این اجسام را به شبکه‌ی گسترده و جهانی اینترنت پیوند دهد، می‌توانیم بگوییم که این دو مفهوم یعنی هوش مصنوعی چیست و اینترنت اشیا چیست، با یکدیگر در ارتباط هستند و کاربردهای این اینترنت در هوش مصنوعی به وفور دیده می‌شود. از جمله‌ی این کاربردها می‌توانیم به مطالبی که در موارد زیر ذکر شده‌اند، اشاره کنیم:

هوشمند کردن اشیا

 یکی از اصلی‌ترین کاربردهایی که اینترنت اشیا در هوش مصنوعی دارد، این است که می‌تواند اجسام مختلف را در مسیر هوشمندسازی هدایت کند. اما چگونه؟  🧐

همان‌ طور که گفتیم، تمامی اشیای پیرامون ما برای این که با مفهوم هوش مصنوعی چیست سازگاری داشته باشند و در این علم جای بگیرند، باید اینترنت اشیا داشته باشند. در واقع این اینترنت اشیا است که به اجسام مختلف توانایی تصمیم‌گیری و اختیار را می‌دهد و  از آن‌ها می‌خواهد که بر اساس مفهوم خود، به گونه‌ای اصولی  خود را در چرخه‌ی هوش مصنوعی جای دهند. پس این کاربرد را می‌توانیم اصلی‌ترین کاربرد اینترنت اشیا در هوش مصنوعی در نظر بگیریم.

افزایش آپشن‌های سیستماتیک وسایل مختلف

 کاربرد دیگر اینترنت اشیا در هوش مصنوعی این است که می‌تواند میزان پیشرفتگی ربات‌ها و سایر وسایلی را که با استفاده از این هوش ساخته شده‌اند را افزایش دهد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در چند دهه‌ی اخیر برخی از متخصصان آی‌تی با به کار گرفتن همین کاربرد اینترنت اشیا توانسته‌اند ربات‌هایی را بسازند که نه تنها زندگی انسان را آسان‌تر می‌کنند بلکه توانایی این را دارند که به جای انسان نیز تصمیم‌گیری کرده و یا عمل کنند. برای مثال ربات‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند در انبارهای مختلف بدون این که به هادی نیاز داشته باشند، به خوبی وسیله‌ها و اجسام مختلف را مرتب و جا به جا کنند.

کابرد هوش مصنوعی در صرفه‌جویی در وقت

 برای این که به خوبی با این کاربرد اینترنت اشیا در مفهوم هوش مصنوعی چیست آشنا شوید، توجه شما را به یک مثال جلب می‌کنیم. برای مثال تصور کنید الان نزدیک خانه‌ی خود هستید و از شدت خستگی توانایی رانندگی ندارید. حال باید پیاده شوید و درب پارکینگ را باز کنید و ماشین را وارد پارکینگ نمایید و درب را ببندید و ادامه‌ی ماجرا!

اینترنت اشیا در اینجا می‌تواند به کمک شما بساید و نزدیک شدن شما به منزل را تشخیص دهد. پس از آن، درب پارکینگ با استفاده از ریموت باز می‌شود تا شما به راحتی خودروی خود را وارد پارکینگ‌ کنید. به همین راحتی می‌توانید در کسری از ثانیه متوجه فایده‌ی اینترنت اشیا در هوش مصنوعی شوید.

💡ارتباط اینترنت اشیا و هوش مصنوعی چیست؟

بسیاری از افرادی که در زمینه‌ی هوش مصنوعی چیست تحقیق می‌کنند، مشتاق آن هستند که بدانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا چه ارتباطی با یکدیگر دارند. به طور کلی ارتباط هوش مصنوعی با اینترنت اشیا را در چهار عنصر خلاصه می‌کنند: اشیا هوشمند، خانه هوشمند،  شهر هوشمند و صنعت هوشمند.

اشیا هوشمند

 همان طور که چندین بار در مطالب فوق ذکر کردیم، امروزه اشیا و اجسام هوشمند برای این پا به عرصه‌ی وجود گذاشته‌اند که بتوانند گره‌ای را از کار انسان بگشایند. پس می‌توانیم بگوییم که اینترنت اشیا با هوش مصنوعی در این عنصر ارتباط تنگاتنگی دارد. یعنی اگر هوش مصنوعی نباشد، اینترنت اشیا به کار نمی‌آید و برعکس‌.  طبق پیش بینی‌هایی که برخی از هوشمندترین شرکت‌های آی‌تی در خصوص ارتباط این دو مفهوم با یکدیگر ارائه داده‌اند، می‌توانیم بگوییم که اینترنت اشیا و هوش مصنوعی زمانی که با یکدیگر به عملکرد بپردازند، حدود ۷۸ میلیارد دلار از هزینه‌های ناشی از خدمات و نیروی انسانی را کاهش می‌دهند.

خانه هوشمند

 عنصر دیگری که از ارتباط مفهوم هوش مصنوعی چیست با مفهوم اینترنت اشیا به وجود می‌آید، هوشمندسازی خانه است. آیا شما دوست ندارید که در زندگی روزمره‌ی خود تمامی اشیا و تمامی ابزارها را به صورت هوشمند و با حرکات دستی حرکت دهید و یا آن‌ها را به کار ببندید؟  🧐مسلما همه‌ی ما دوست داریم که در خانه‌های خود چنین ابزارهایی را به کار بگیریم اما متاسفانه باید بدانید که هزینه‌ی این ابزارها بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کنید.

شهر هوشمند

 برای این که به ارتباط این عنصر با مفاهیم فوق پی ببرید، مثالی برای شما می‌زنیم. شهری را تصور کنید که افراد برای گرفتن پول به بانک‌های آن مراجعه می‌کنند. حال شهری را تصور کنید که با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، خودپردازهایی را طراحی کرده است که ترافیک افراد در بانک‌ها را کاهش می‌دهند.  به نظر شما کدام یک از این شهرها می‌تواند برای زندگی مناسب باشد؟ شهر اول یا شهر دوم؟  🧐همه‌‌ی ما دوست داریم در شهری زندگی کنیم که از نظر پیشرفتگی حرف اول را بزند و با استفاده از فناوری‌های مختلف، زندگی انسان را آسان‌تر کند. خوشبختانه ایران امروزی ما در سر تا سر شهرهای مختلف از فناوری‌های این چنینی استفاده کرده است و تا حد زیادی در سهولت زندگی مردم نیز مؤثر بوده است. 

صنعت هوشمند

 زمانی که تمامی اشیا و اجسام، اینترنتی باشند و از هوش‌های مکانیکی مصنوعی بهره‌مند شوند، مسلما صنایع نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. امروزه مفاهیم موجود در  هوش مصنوعی چیست به صورت گسترده با صنایع مختلف ارتباط پیدا کرده‌اند و کمتر کسی وجود دارد که در صنعت مربوط به کار خود از این هوش بهره نبرده است. 

💡تفاوت اینترنت اشیا و هوش مصنوعی چیست؟

گاهی اوقات برخی از مخاطبان تک نت از ما می‌پرسند که آیا این دو تکنولوژی جذاب و هیجان‌انگیز با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند یا خیر؟

باید بگوییم بله. اولین تفاوت این دومفهوم را می‌توانیم در تعریف هوش مصنوعی چیست و اینترنت اشیا چیست به وضوح ببینیم. از این تفاوت که بگذریم، به قابلیت تقویت شدن هوش مصنوعی می‌رسیم که می‌تواند روز به روز پیشرفته‌تر شود. حال آنکه اینترنت اشیا  محدود به قوانین خاصی است و چندان نمی‌تواند پیشرفتی را در خود به وجود بیاورد. یعنی زمانی که شما می‌گویید که ما اینترنت اشیا داریم، نمی‌توانید این اینترنت را ارتقا دهید یا آن را پیشرفته‌تر کنید چون اینترنت یک شبکه‌ی جهانی با ویژگی‌های باثباتی است.

تفاوت هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در تبادل اطلاعات

یکی دیگر از تفاوت‌های هوش مصنوعی با اینترنت اشیا این است که هوش مصنوعی مدام در حال تبادل اطلاعات و به روز رسانی آن‌ها است اما اینترنت اشیا چنین نیست و فقط برخی از اطلاعاتی را که در خود ذخیره کرده است را در زمان لزوم از قسمت‌های داخلی خود بیرون می‌کشد.

شما عزیزان می‌توانید پرسرعت‌ترین اینترنتی را که برای اتصال اجسام به شبکه‌های آی‌تی مختلف مورد نیاز است را از تک نت بخواهید. ما  در تک نت آماده‌ی همکاری با شما مشتریان گرامی هستیم. آن هم به صورت بیست و چهار ساعته! 💥

 هوش مصنوعی چیست

💡مزایای ترکیب اینترنت اشیا با هوش مصنوعی

  • بهبود مدیریت ریسک
  • افزایش کارایی عملیاتی
  • استفاده‌ی بهینه از وقت نیروی انسانی
  • افزایش مقیاس پذیری با استفاده از اینترنت اشیا
  • تجزیه و‌تحلیل‌های کلی و جزئی

💡سخن پایانی

با توجه به این که اینترنت اشیا چیست و هوش مصنوعی چیست جزو دو مفهوم اصلی و اساسی در شرکت‌های هوش مصنوعی و آی‌تی به شمار می‌آیند، ما تلاش کردیم که با تک نت مفاهیم مربوط به این حوزه‌ها را برای شما تشریح کنیم.

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید یک دنیای مدرن  و یک زندگی مدرن‌تر را با استفاده از ابزارهای هوشمند تجربه کنید و میزان تنش‌های خود را کاهش دهید، خوب است از مزایای ارتباط اینترنت اشیا با هوش مصنوعی به خوبی بهره‌مند شوید. البته دقت داشته باشید که پیش از هر چیزی باید با اساس این دو مفهوم آشنا باشید.

اگر حس می‌کنید که به اینترنت‌ پرسرعت احتیاج دارید تا وارد دنیای پر فراز و نشیب تکنولوژی‌های پیشرفته شوید، می‌توانید همین حالا درخواست خود را در همین سایت ( تک نت) ثبت کنید تا در اسرع وقت آن را بررسی کرده و مناسب‌ترین اینترنت را به شما عزیزان ارائه دهیم. 💥

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.